http://parks.bjorkloven.com
Greg Parks hyllningsforum
« Föregående · 108495 Till forumet
Sv: Greg Parks hyllningsforum
gripen66: Jag har säkert fått för mig detta, men spelade inte Parks en sväng i Rögle också?? En vild gissning bara..
Sv: Greg Parks hyllningsforum
KentaK: Nej, Greg Parks har aldrig spelat i Rögle. Du tänker nog på Greg Brown. ;-)
Men i Brynäs har han spelat, så gå dit och skriv. Svensk hockey förlorar en stor liten spelare... :-(
Men i Brynäs har han spelat, så gå dit och skriv. Svensk hockey förlorar en stor liten spelare... :-(
« Föregående · 108495
Föreslår att alla ni brynäsare förenar er med oss Leksingar och Björklövare och skriver en hälsning till Greg på det forum som Löven satt upp (address i länktipset)
Vi, ni och Löven är de tre klubbar han spelat för här i landet (rätta mig om jag har fel) så det vore en god gärning.