Gunnar Persson-chatten i Aftonbladet
« Föregående · 117385 Till forumet
Sv: Gunnar Persson-chatten i Aftonbladet
kingn: Intressant att läsa chatten med Persson där han berättar att Brynäs kommer med en helt ny förstafemma efter hur många år då, ja jag vet inte, men att det blir Djoos/ Rehnberg, Anger/Miettinen/Bergqvist verkar vara helt klart!
Andra reflektioner. jag tycker att många verka lägga myckrt kraft på Leksandsmatchen, omöjlig att tippa, derby+Premiär!!!
Jag kan ta en premiärförlust mot LIF, men då vill jag ha segrar i följande två matcher mot LHC och DIF i Gavlerinken!!
Äntligen börjar det!!!!!
Andra reflektioner. jag tycker att många verka lägga myckrt kraft på Leksandsmatchen, omöjlig att tippa, derby+Premiär!!!
Jag kan ta en premiärförlust mot LIF, men då vill jag ha segrar i följande två matcher mot LHC och DIF i Gavlerinken!!
Äntligen börjar det!!!!!
« Föregående · 117385