Hockeytråd.
Alla behöver väl ändå inte läsa italienska i skolan.
Om det betyder heja så förstår jag inte hur jag ska kunna heja mig till skolbänken
Bissett19: Gynge verkar ha lite kul ändå i AS. på 3 matcher är han bokförd för 3 mål och 3 ass.
I dagens match så har han hunnit med 1 ass och och i utvbåset har han suttit i 12min en två och 10 min för Abuse
65selander: O Leksand gick på pumpen idag igen,är det fjärde raka nu?Sen har dem väl SSK borta nästa match.
Transportsträcka Mattias74 Transportsträcka........:))
20 Lindgren: Chansar på "Heja gruspojkarna!".
"Bäckis, Bäckis hockeymagi !
Bäckis är Brynäs hockeygeni !"
Det känns lite bättre sedan jag lade in Brynäs i ramsan. Vad tycker ni?
Ang Lind så är det ljumskarna i vanlig ordning som spökar. Säkerligen detta som har hämmat hans åkning på sistone.
Micke är borta i morgondagens match också.
Allt enl Hockeyligan
70 Rodrigues: Okej.Fan hur hinner du med allt jobba, sen vara på plats i Läkerol samtidigt,Tony du borde klonas:))
Det där med Lavins sjukdom stod på Kebs krönika,verkar dock inte vara så allvarligt tydligen,låter ju lite värre med Nick då.
När du bokar på ticnet kan du ju välja om du vill ha ståplats borta eller hemma.
Jag gjorde iaf en provbokning nu och då fanns det platser kvar på bortastå!
Fanzin: Det var ju drygt 6500 igår.En Lördagsmatch brukar innebära 1000 pers till ungefär,o dessutom är det första Lördagsmatchen för säsongen,ny arena o serieledarna kommer på besök,så 8000 är inte omöjligt.
Du är ju för det mesta ute och cyklar.... :-)
Ähh, du skojar...
Det finns inga herrcyklar av trehjulingsmodell i din storlek.
Eller finns det? :-)
Fast ni verkar bara ha fyllt en buss än så länge! Många som åker med bil eller?