Honken o Bäckis till VM i Riga!!
« Föregående · 716621 Till forumet
Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
GävleLasse: " Ibland verkar det som att Boork lever efter parollen "Det spelar ingen roll vad man säger, bara käften går" Att han talar emot sig själv i det här fallet är ju uppenbart. Kanske Huge kan förklara för oss ovetande om vad han egentligen menar. ;)"
Om 7-10 spelare i norska landslaget anses hålla ES-klass samtidigt som Hansen och Spets spelar i norska landslaget, så utgår jag ifrån att Boork inkluderar våra norrmän bland dessa 7-10.
Vad är problemet och vari ligger isf det motsägelsefulla i uttalandet?
Om 7-10 spelare i norska landslaget anses hålla ES-klass samtidigt som Hansen och Spets spelar i norska landslaget, så utgår jag ifrån att Boork inkluderar våra norrmän bland dessa 7-10.
Vad är problemet och vari ligger isf det motsägelsefulla i uttalandet?
Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Huge: 7-10 spelare och på det två första femmorna går det 10 spelare.
Hur Boorken räknar vet jag inte. Men det faktum att Spets knappt får speltid måste ju betyda att han INTE tillhör topp 10. Sen vet man ju inte hur Norrmännen tänker.
7-10 spelare som håller ES-klass måste ju definitivt innefatta dessa spelare
1 Marius TRYGG
2 TRYGG Mats
3 Per-Age SKRÖDER
4 Anders BASTIANSEN
5 Patrick THORESEN
6 Tore VIKINGSTAD
7 Morten ASK
Där har du topp 7 i mina ögon. Sen kommer nog Hansen på 8-10 men Spets.. näe, han kanske blandar god saft... ;)
Hur Boorken räknar vet jag inte. Men det faktum att Spets knappt får speltid måste ju betyda att han INTE tillhör topp 10. Sen vet man ju inte hur Norrmännen tänker.
7-10 spelare som håller ES-klass måste ju definitivt innefatta dessa spelare
1 Marius TRYGG
2 TRYGG Mats
3 Per-Age SKRÖDER
4 Anders BASTIANSEN
5 Patrick THORESEN
6 Tore VIKINGSTAD
7 Morten ASK
Där har du topp 7 i mina ögon. Sen kommer nog Hansen på 8-10 men Spets.. näe, han kanske blandar god saft... ;)
Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
GävleLasse: hmm borde du inte ha Vikingstad lite högre??? han öste in poäng för Nürnberg i år och var planens gigant mot Danmark
Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Huge: Lite intressant läsning... Noter att Spets har lyckats skrapa ihop -2 i +/- med begränsad speltid.. Top 10 my ass...
Sv: Honken o Bäckis till VM i Riga!!
Db_04: Det var ingen ranking, jag kanske var lite otydlig där. Hade jag rankat så hade både vikingstad och Thoresen varit högre upp...
« Föregående · 716621
Nej de mest troliga paren blir:
Lind och Dackell
Bäckström och Molin
Almtorp och Malmström
Hansen och Danielsson
Sen skall ju 4 ytterforwards till å dessa blir nog Månsson, Widing, Hermansson och Spets...I samma ordning som paren...