HV 71-Brynäs
« Föregående · 1804809 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs
Forsberg 1978: Vad då extra många borta? Jag tycker så här: Omgången i lördags känns det som att kvartsfinalplatsen avgjordes. Vi blir sämst sexa nu. Ska till en genomklappning för att hamna nedanför strecket. Dock vill vi så klart få en så bra slutplacering som möjligt.
Sv: HV 71-Brynäs
Riktigt viktigt ikväll. Tungt med Kilas och Bertil borta. Är på förhand mycket nöjd med X, men vem är inte det. Luktar 2-2, Ikonen avgör i OT.
Btw, kan dessa jävla kommentatorer sluta ställa SAMMA JÄVLA FRÅGOR varje sändning? Frågan om kedjekemin har JJ fått sisådär 72 ggr denna säsong, man ser verkligen på honom att han lessnat.
Kedjan är grym, vi vet. Sluta tjata och påpeka det uppenbara.
Btw, kan dessa jävla kommentatorer sluta ställa SAMMA JÄVLA FRÅGOR varje sändning? Frågan om kedjekemin har JJ fått sisådär 72 ggr denna säsong, man ser verkligen på honom att han lessnat.
Kedjan är grym, vi vet. Sluta tjata och påpeka det uppenbara.
Sv: HV 71-Brynäs
Bratwursten : Så då blir det förlust ikväll, om du är konsekvent i ditt resonemang?
Sv: HV 71-Brynäs
Agenten: tror och hoppas att Calle var ironisk. Men Lindbäck/rautio alt Svedberg/Rautio skulle vara helt grymma par!
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
{7981}: Vi fortsätter nog med Rautio/Sandström, eventuellt Rautio/JJ om Sandström lämnar.
Annars kanske Rautio/Dansk vore nåt?
Annars kanske Rautio/Dansk vore nåt?
Sv: HV 71-Brynäs
Målvakter inför nästa säsong
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2017/02/28/manga-svenska-malvakter-pa-vag-hem/
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2017/02/28/manga-svenska-malvakter-pa-vag-hem/
Sv: HV 71-Brynäs
honken21: tror vi tar LHC och HV71 med hemmaplansfördel känns som två lag vi vinner hemma mot och förlorar borta mot. Generellt iallafall.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Brynäsgubbe: Motsäger inget jag sagt ;-) Hellre Malmö än topp 6-lagen var det jag sa. Tar också mycket hellre Luleå. Och ännu hellre Karlskrona.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
honken21: Malmö? Vi har skitsvårt för dom trots att vi vann sist. 3-1 i matcher till deras fördel under serien. Mycket hellre Luleå.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Ja så är det ju. Vi är dock starka på bortaplan, fast dom är starka på hemmaplan. Men jag tror på detta! Absolut ingen lätt match tror jag. Som du säger går vi ut stenhårt med bra fart och ser till att inte vika oss så går detta. Gäller nog att vi står på oss! Go Brynäs!
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Anders Berg: Om jag fick välja så skulle det bli Luleå och FBK i en kvart, inte Malmö o DIF som skulle höja sig enormt, tror jag....Frölunda är också ett bräckligt slutspelslag
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
JawKee: Ja det var ju ett tag sen vi slog dem borta, en alla mönster är till för att brytas, får Brynäs en bra start och tar ledning i matchen så blir vi tunga, tar HV ledning tror jag vi får det tungt, 3-3 spontant och sen vettifan hur det slutar...
Sv: HV 71-Brynäs
Forsberg 1978: Jag känner en orolig känsla i kroppen. Men jag vägrar lägga emot brynäs! så jag säger 4-3 till Brynäs.
Målskyttar: Gunderson, Clark, och äntligen Ikonen!
Målskyttar: Gunderson, Clark, och äntligen Ikonen!
Sv: HV 71-Brynäs
Har samma känsla idag som jag hade mot Växjö dvs en hopplös känsla och oj vad fel jag hade men idag tror jag det blir riktigt jobbigt!
Tips förlust 4-3 sudden
Tips förlust 4-3 sudden
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Anders Berg: Jämför man med topp 6-lagen så föredrar jag utan tvekan Malmö. Utan att blinka.
Sv: HV 71-Brynäs
{5915}: ingen aning vad som står i den artikeln du syftar på. Men Kilström vet jag stannade hemma.
Sv: HV 71-Brynäs
Brynäsgubbe: det kräver en första plats om nu inte både Dif och tex Luleå går vidare från kvart. Då räcker andra platsen.
1an möter lägst rankade play in laget
2an möter högst rankade
1an möter lägst rankade play in laget
2an möter högst rankade
Sv: HV 71-Brynäs
honken21: Superfint med Malmö som vi haft superproblem med hela säsongen. Men du tänker att det ska vara en riktig utmaning, kanske? :-)
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
honken21: Jag föredrar Växjö men dem lär vi inte få i kvarten Det kommer lag 7 och 8 få. Så det står nog mellan LHC och HV i första hand. Kanske SAIK..
« Föregående · 1804809 · Nästa »