HV 71-Brynäs
« Föregående · 1804915 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs
Webmaster: Zebrorna måste ta en tvåa snart, ALLA tveksamma hakningar kan ju inte frias...
+ 3
Sv: HV 71-Brynäs
Lindström: "Snyggt agerat av Sandström.."
Ja herremin skapare. Väldigt mycket han har att göra på det målet.. Om man sätter en sådan stämpel på Felix efter ett sådant mål så förstår jag att han inte står i högre kurs hos många.
Ja herremin skapare. Väldigt mycket han har att göra på det målet.. Om man sätter en sådan stämpel på Felix efter ett sådant mål så förstår jag att han inte står i högre kurs hos många.
+ 6
Sv: HV 71-Brynäs
{6984}: Känns som att alla matcher i Jönköping är likadana - konstant gnethockey med lite HV-mål då och då.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
Inte ens ett hänsynslöst PP kommer kunna rädda oss idag för några sånna kommer vi inte få.
Sv: HV 71-Brynäs
Brynäsgubbe: Inte så konstigt om det kommer en förlust. Ibland är det en nyttig väckarklocka.
Sv: HV 71-Brynäs
Misslyckat skott blir en perfekt passning. Hur ska dom kunna torska en sån match?
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
pekka85: Ponthus är ju fullständigt värdelös men det har han varit hela säsongen förutom några få matcher i början.
+ 3
Sv: HV 71-Brynäs
pekka85: Är det nån som ser bra ut? De fipplar, krockar, duttar, krånglar... ALLT man INTE ska göra.
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: tro mig, han är inte ensam.. då man måste ha det nuförtiden.. tråkiga regler, alla borde få bestämma själva.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Vilket jäkla omklädningsrum från 70-talet bortalaget har i J-köping då! Ser ut som Tierp eller Skärplinge...
Sv: HV 71-Brynäs
Kul att Jensen alltid åker runt med tandskyddet utanför munnen, även när spelet är igång. Tror inte han förstått hur det fungerar.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
Det verkar vara extremt svårt för SHL
att fatta att Johansson/Claesson INTE
ska döma matcher som HV och Växjö
spelar. Ska det vara så svårt att undvika?
Det får SHL att framstå som en liga
i en bananrepublik.
Inför slutspelet får någon ta tag i detta
och se till att ingen av dem dömer en
endaste match HV och Växjö spelar.
Oavsett vem de möter. Förutom om
de får möta varandra. Då får gärna
de här mupparna förstöra de matcherna.
att fatta att Johansson/Claesson INTE
ska döma matcher som HV och Växjö
spelar. Ska det vara så svårt att undvika?
Det får SHL att framstå som en liga
i en bananrepublik.
Inför slutspelet får någon ta tag i detta
och se till att ingen av dem dömer en
endaste match HV och Växjö spelar.
Oavsett vem de möter. Förutom om
de får möta varandra. Då får gärna
de här mupparna förstöra de matcherna.
+ 4
Sv: HV 71-Brynäs
dAVydov: Jämn period, synd att utespelarna fortsätter att "hjälpa" Felix.
Gunde den här gången....😡
Gunde den här gången....😡
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: Vet inte, tycker inte riktigt skärpan fanns där i de avgörande lägena. Åas har det varit en del bra målvaktsingripanden.
Sv: HV 71-Brynäs
Ser ut som en typisk kväll i bibelbältet. Kanske ligger något i deras religiösa överygelser med tanke på hur det alltid ser ut där...
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: båda gångerna har de försökt att trä in pucken mellan benen. Sätt den högt. Målisen står ju i butterfly när de korsar blå...
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Ja jag var lite ironisk också med "örnblicken". Tycker de släppper offside i snart sagt varje anfall.... Verkar som HV vet att de kan chansa lite...
« Föregående · 1804915 · Nästa »