HV 71-Brynäs
« Föregående · 1804861 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs
dAVydov: Såsig? Tyckte det var rätt bra tempo jag. Jäkligt bra tillochmed. Och passningarna satt på bladet. Blir nog bra det här om vi bara sätter frilägena.
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: Bara 1-0 till HV, vi stänker in en puck snart om inte domarna förstör denna chans :) Flåt men jag har så svårt för M J...samtidigt känner jag att vi saknar Blomman o Kilas idag, lite irrigt emellanåt....men vi kommer att få fler chanser i period 2
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: Undrar om det var samma säsong som vi åkte ut för "felaktig tekning" eller vad de kallade det.
Detta var en ganska såsig period. 0-0 hade varit mer rättvist.
Detta var en ganska såsig period. 0-0 hade varit mer rättvist.
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Dom är utrustade med örnblick iallafall, massor av tillfällen när det varit max en halvcentimeter från offside.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Kan väl inte jag rå för? Din uppfattningsförmåga. Nu sätter vi punkt. Jag skriver inget mer för kvällen. Lika så bra.
Sv: HV 71-Brynäs
Steenm: Skulle precis skriva det! Håller inte mot hv borta. Sandström ser ju rapp ut iaf👍🏻
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
dAVydov:
Det har väl bara blåsts för det en gång någonsin och som du säger var det emot Granström.
Det har väl bara blåsts för det en gång någonsin och som du säger var det emot Granström.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: Brynäs åker alltid på de mest konstiga utvisningarna. Kommer ihåg när vi åkte ut för passivt spel för några år sen.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: Kanske klagade lite på att de släpper HV's tjuvbyten hela tiden, samt att de har lite "marginal" vid offside.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Varför så snäsig? Köper du det här då? Vi ligger sämst 5:a även om vi kammar noll ikväll?
Sv: HV 71-Brynäs
ellis: Att komma snett in i en match brukar betyda nåt helt annat. Men kör med din egen definition du som ingen förstår...
Sv: HV 71-Brynäs
Vad har hänt med Westerholms? Patte tar pucken efter tekning och det är typ fjorton hektar yta vid back, istället för att spela back och åka mot mål så ska han försöka gå runt HVspelarne som är 0,5 meter ifrån honom och sen rinner allting ut i ingenting bara för det. Så onödigt dåligt spel tycker jag. De två är alldeles för puckkära, så jäkla svårt att släppa pucken.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
{7225}: Skrev tidigare att jag tror Brynäs fixade en kvartsfinalplats i lördags. Men visst, det vore skönt att redan ikväll spika igen slutgiltigt.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
ellis: Vadå kommer snett in? Vi är med i allra högsta grad. Två bra lag som möts
+ 3
Sv: HV 71-Brynäs
Blir tufft ikväll, behöver verkligen inga flytmål mot oss ikväll. Sandström har börjat bra och gjorde en fin räddning innan målet.
Sv: HV 71-Brynäs
Svår bortamatch och extremt tunn trupp idag. Inte konstigt detta kommer vara svårt.
Passningsspelet är fruktansvärt dåligt dessutom.
Passningsspelet är fruktansvärt dåligt dessutom.
« Föregående · 1804861 · Nästa »