HV 71-Brynäs
« Föregående · 1804839 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71-Brynäs
dAVydov:
Det har väl bara blåsts för det en gång någonsin och som du säger var det emot Granström.
Det har väl bara blåsts för det en gång någonsin och som du säger var det emot Granström.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Steenm: Skulle precis skriva det! Håller inte mot hv borta. Sandström ser ju rapp ut iaf👍🏻
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
Zappaholic: Kan väl inte jag rå för? Din uppfattningsförmåga. Nu sätter vi punkt. Jag skriver inget mer för kvällen. Lika så bra.
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Dom är utrustade med örnblick iallafall, massor av tillfällen när det varit max en halvcentimeter från offside.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: Undrar om det var samma säsong som vi åkte ut för "felaktig tekning" eller vad de kallade det.
Detta var en ganska såsig period. 0-0 hade varit mer rättvist.
Detta var en ganska såsig period. 0-0 hade varit mer rättvist.
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: Bara 1-0 till HV, vi stänker in en puck snart om inte domarna förstör denna chans :) Flåt men jag har så svårt för M J...samtidigt känner jag att vi saknar Blomman o Kilas idag, lite irrigt emellanåt....men vi kommer att få fler chanser i period 2
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
dAVydov: Såsig? Tyckte det var rätt bra tempo jag. Jäkligt bra tillochmed. Och passningarna satt på bladet. Blir nog bra det här om vi bara sätter frilägena.
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Ja jag var lite ironisk också med "örnblicken". Tycker de släppper offside i snart sagt varje anfall.... Verkar som HV vet att de kan chansa lite...
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: båda gångerna har de försökt att trä in pucken mellan benen. Sätt den högt. Målisen står ju i butterfly när de korsar blå...
Sv: HV 71-Brynäs
Ser ut som en typisk kväll i bibelbältet. Kanske ligger något i deras religiösa överygelser med tanke på hur det alltid ser ut där...
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: Vet inte, tycker inte riktigt skärpan fanns där i de avgörande lägena. Åas har det varit en del bra målvaktsingripanden.
Sv: HV 71-Brynäs
dAVydov: Jämn period, synd att utespelarna fortsätter att "hjälpa" Felix.
Gunde den här gången....😡
Gunde den här gången....😡
Sv: HV 71-Brynäs
Det verkar vara extremt svårt för SHL
att fatta att Johansson/Claesson INTE
ska döma matcher som HV och Växjö
spelar. Ska det vara så svårt att undvika?
Det får SHL att framstå som en liga
i en bananrepublik.
Inför slutspelet får någon ta tag i detta
och se till att ingen av dem dömer en
endaste match HV och Växjö spelar.
Oavsett vem de möter. Förutom om
de får möta varandra. Då får gärna
de här mupparna förstöra de matcherna.
att fatta att Johansson/Claesson INTE
ska döma matcher som HV och Växjö
spelar. Ska det vara så svårt att undvika?
Det får SHL att framstå som en liga
i en bananrepublik.
Inför slutspelet får någon ta tag i detta
och se till att ingen av dem dömer en
endaste match HV och Växjö spelar.
Oavsett vem de möter. Förutom om
de får möta varandra. Då får gärna
de här mupparna förstöra de matcherna.
+ 4
Sv: HV 71-Brynäs
Kul att Jensen alltid åker runt med tandskyddet utanför munnen, även när spelet är igång. Tror inte han förstått hur det fungerar.
+ 2
Sv: HV 71-Brynäs
Vilket jäkla omklädningsrum från 70-talet bortalaget har i J-köping då! Ser ut som Tierp eller Skärplinge...
Sv: HV 71-Brynäs
{7800}: tro mig, han är inte ensam.. då man måste ha det nuförtiden.. tråkiga regler, alla borde få bestämma själva.
+ 1
Sv: HV 71-Brynäs
pekka85: Är det nån som ser bra ut? De fipplar, krockar, duttar, krånglar... ALLT man INTE ska göra.
Sv: HV 71-Brynäs
pekka85: Ponthus är ju fullständigt värdelös men det har han varit hela säsongen förutom några få matcher i början.
+ 3
« Föregående · 1804839 · Nästa »