Jaha
« Föregående · 1910640 Till forumet
Sv: Jaha
{8399}: Fast han bryter ett kontrakt på 7 miljoner... Betänk det! Är Brynäs betalningsförmåga då överhuvudtaget med i matchen..? Jag tror på KHL. Möjligen Schweiz. Det enda som talar för Brynäs är väl om lagen i dessa ligor ställer lön i relation till vad han presterat de senaste tre åren och finner honom övervärderad.
Då skulle ett omtag i SHL kunna bli aktuellt... Men kan knappast vara större än 5-10% möjlighet....
Då skulle ett omtag i SHL kunna bli aktuellt... Men kan knappast vara större än 5-10% möjlighet....
Sv: Jaha
bradberry: Visst han bryter ett kontrakt värt 7 miljoner men hur stort kan intresset vara egentligen? Rent krasst så har han inte lyckats någonstans utanför Brynäs sedan junioråldern, jag menar 44 poäng på 121 matcher i AHL, i landslaget ingen succé och i NLA han inte prestera så mycket innan skadan direkt.
Nu har han knappt spelat på två år och på nytt nobbats av NHL, hur mycket är han värd idag? Inte så himla mycket tror jag.
Nu har han knappt spelat på två år och på nytt nobbats av NHL, hur mycket är han värd idag? Inte så himla mycket tror jag.
+ 1
Sv: Jaha
KalleTeodor:
Håller med dig!
Tror inte man kan titta på värdena/statistiken och tro sig kunna se svaret på hur bra ett lag är bara baserat på dessa. Alldeles för få och trubbiga parametrar för att erhålla den bilden säkert..
Håller med dig!
Tror inte man kan titta på värdena/statistiken och tro sig kunna se svaret på hur bra ett lag är bara baserat på dessa. Alldeles för få och trubbiga parametrar för att erhålla den bilden säkert..
+ 1
Sv: Jaha
Det känns som vi ändå kan komma att ro hem Rödda. Allt ligger rätt i tid. Ge han ett väldigt bra 3 års kontrakt. Nygift. Kanske vill ha barn. Allt hemma i Gävle skulle kännas bekvämare får jag för mig. Att han dessutom skulle bli en av hela SHLs största attraktioner är något som vi i Gävle och Brynäs verkligen är i stort behov utav. Kom igen nu Anton! Vi skulle älska dig gränslöst om du valde oss igen.
+ 5
« Föregående · 1910640