Johan Asplund!!!
« Föregående · 112750 Till forumet
Sv: Johan Asplund!!!
bajenmattias: Varför ska de inte bua åt Christer Olsson?
Leksandsfjantarna skrek en massa skit till våra spelare mest hela tiden. Har de ensamrätt eller?
Leksandsfjantarna skrek en massa skit till våra spelare mest hela tiden. Har de ensamrätt eller?
Sv: Johan Asplund!!!
ifans:
Nej det har jag inte påstått men att bua åt en spelare som innerst injne ha sitt hjärta i Bif tycker jag är skandal! Sedan är det bara 1 kille i leksandsklacken som skriker fula saker och han har vi sagt åt att han skall skärpa sig annars får han inte följa med på bortamatcher...
Jag tycker inte att Leksands supportrar är vääre än andra men jag vet att de skulleinte bua åt Ex Magnus Svensson om han skulle gå till Brynäs.. Sådant sysslar inte Leksingarna med!!!
Nej det har jag inte påstått men att bua åt en spelare som innerst injne ha sitt hjärta i Bif tycker jag är skandal! Sedan är det bara 1 kille i leksandsklacken som skriker fula saker och han har vi sagt åt att han skall skärpa sig annars får han inte följa med på bortamatcher...
Jag tycker inte att Leksands supportrar är vääre än andra men jag vet att de skulleinte bua åt Ex Magnus Svensson om han skulle gå till Brynäs.. Sådant sysslar inte Leksingarna med!!!
« Föregående · 112750
Han är ju som en Julkalender.. 24 luckor :-)
Heja Leksand!!
Ps.. Varför skall den tillresta brynässkaran bua åt Christer Olsson!!
Har ni inget bättre för er!!!