1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778973 inlägg · 7967 ämnen

Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: Eran målvakt är ju läskig att se på, han har redan legat på sygg och gjort ryggsim där FBK'aren missa helt öppet. Han gick ut väldigt långt för ett tag sedan efter att FBK vunnit puck vid hörnet, hade han tappat den (som var nära) Då hade FBK'aren som stod bakom greiss lagt in den helt öppet mål.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Påminner lite om Bengt Baron :-)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Vad i helvete domarn, boarding! skärpning

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Fan vilka FÖRDELAR fbk har JÄMNT.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: MEN FÖR FAN

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: boarding och ny utvisning för brynäs jävla fbk domare

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Bedrövligt!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Dom friar den där men inte boardingen på Sundström...

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Det verkar som de randiga djävlarna blåser DIREKT när någon fbk:arre ramlar eller håller på och ramlar. Spelar ingen roll egentligen vad som händer..Brynäsare MÅSTE ut tänker dom direkt

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: FAN VA TUR FBK HAR

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: FBK behöver inte ens göra mål själva :-(

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Kamma dig för fan.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Känns som Domarna är lika bra nu som i första matchen. SUCK

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Näe, tragiskt!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Riktigt jävla oflyt där.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Ut från forumet din jävla idiot!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för i helvete jävla skit för fan silver

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
29 sek in på nästa har vi 3-1 till domarnas favoriter?

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Vad fan skriver du?! Killen ger ALLT varje match och gör ETT misstag. Silver är KUNG!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Tragiskt vilken otur vi har när vi gör en så pass bra första period...

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey:

Misstag? Bara jävla otur!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: men lugna dig vad är det för jävla skitsnack sins i mellan

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:

Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: jo, kanske de...men man ska vara spontan ;)

Redigerad kommentar


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: "Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!"

-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Helt sant. Tack!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Fan, take a chill pill!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Brynäs i 1 nötskal. Brynäs spelar skapligt MEN tafflar till det på EGNA MISSTAG och förlorar mot ett för dagen BLEKT "domarnas favorit-lag" fbk.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Ja kommentaren verkar borttagen nu tack o lov. Å du verkar inte sett den för då skulle du förstå mina "förmaningar"...

Redigerad kommentar


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:

Spontanitet kan nog vara bra, men det ser inte särskilt snyggt ut att kasta skit på en av de bästa i laget.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ääh det går inte att slå FBK när Rönnmark och Wallin är bästa polare..

När börjar Elitserien 2011/2012?

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71:

FBk har sådan horaktig TUR... Förra matchen hade Brynäs vunnit om inte FBK hade haft flyt och så nu detta.
Senast de möttes i slutspel o FBK vann med 4-0 i matcher så var Brynäs bättre i 3 av dom.
När fan ska det jämna ut sig?


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Dom "bästa" måste få skit också ;) Fan, det är ju som hälla bränsle på en eldsvåda! ;) höhö

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11

Bara att hoppas på att Brynässyndromet inte visar sig nu, dvs bra första o tappa i andra

Redigerad kommentar


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Ändrat nu! ;)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry:

Missade nog alltihop jag :)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71:
Bitter som fan.. Snart kommer de obligatoriska stolpskotten från Brynäs med.
Det var ju ett tag sedan nu.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:

När skit är befogat ja, annars häller du bara bensin på min eldsvåda ;)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:

Ekholm har ju iaf hunnit med ett av sina obligatoriska skott mot stjärnorna, dvs över

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Annars en jäkligt bra period av Brynäs, bortsett från trög inledning. synd bara på partiska domare.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Nu har CZ även ruskat om i kedjorna :)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Våran sk lagkapten :-(

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för helvete nu kommer 2 an fö fbk då jävla helvete

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
snuskiga fbk behöver INTE spela bra de vinner ändå. domardjävlarna o egna misstag ser till att de lyckas


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78:

Svårt att spela mot två motståndare!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Wallin trippar ju ner Ekholm! Men inget händer.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Men va faan! Ska dom få göra vad som helst mot Brynäsarna!! Sol jävla klar tripping på Ekholm av Snusk-Wallin för fan framför mål före målet!!! Man blir så jävla lack!

« · 1361141 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)