LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1776667 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{2064}: Brynäs spelar bra men tyvärr resulterar de fina anfallsförsöken sällan i farliga avslut på mål. I första perioden dvs.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{2064}: Vet, jag såg det! Jag måste tittat ner i tallriken så fort Linköping hade pucken ;)
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Va i helvete!!!! Hur agerar Fäldt där? Sjukt uselt försvarsarbete...
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fyfan, det var ju självklart... Den här matchen följer verkligen mallen för back to reality-match
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Och så "hyllar" folk Salmela för det där. Min farmor hade kunnat göra det där när Fälth hoppar undan och är totalt livrädd för pucken. Vilken idiot som helst i SHL hade fixat det...
+ 3
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Stabilt backspel av Fälth...
Känns att det inte är vår match ikväll.
85 % räcker inte mot ett effektivt LHC.
Nu gäller det att döda BP.
Känns att det inte är vår match ikväll.
85 % räcker inte mot ett effektivt LHC.
Nu gäller det att döda BP.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7800}: Alla tar inte det initiativet som Salmela tog i den situationen. Individuell skicklighet!
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Metalman: Tycker också att Westerholmarna är inne i en svacka. De skulle behöva en lirare att kombinera med. Mannberg är för ensidig.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
bifhjärta: Undrar om inte Rautio vad skymd av egen back i den situationen... Man förväntar sig ju räddning annars, ganska lång distans ändå.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Inte många som klagar på Rautio trots att han släpper ett "billigt".
Ruskigt tungt efter en första period där jag tycker vi är klart bättre.
Visserligen två powerplays där vi skapar ordentligt tryck. Men tycker vi är bättre i fem-mot-fem spelet också utan att få utdelning.
LHC gör ett snyggt mål där vi tyvärr är ur positioner.
Sedan har LHC ett riktigt bra pp men tycker trots det att vi är det bättre laget i första.
Nu i andra är det raka motsatsen. LHC klart bättre.
Men än är det inte över!
Ruskigt tungt efter en första period där jag tycker vi är klart bättre.
Visserligen två powerplays där vi skapar ordentligt tryck. Men tycker vi är bättre i fem-mot-fem spelet också utan att få utdelning.
LHC gör ett snyggt mål där vi tyvärr är ur positioner.
Sedan har LHC ett riktigt bra pp men tycker trots det att vi är det bättre laget i första.
Nu i andra är det raka motsatsen. LHC klart bättre.
Men än är det inte över!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7044}: Westerholmarna har inte fått till spelet sedan Zaborsky blev skadad och Mannberg klev in där.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fruktansvärt tamt i andra perioden. Nog dags för Bulan att ta TO snart innan 3:an ramlar in.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
mattiask: Blir ofta så här för Brynäs när de är spelmässigt bättre i första men inte utnyttjar det.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Total jävla panik i egna zonen. Ingen avlastningen & INGEN som står upp.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
4 jävla miljarder domare på planen och INGEN ser den utvisningen på LHC mot Bertil...herrejesus
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Pettisbif: Ja, eller avvakta en hundradel till för att dra den längs isen så tar Högberg aldrig den. Idioträddning. :(
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Spelare i målgården ja, och hur hamnade han där? Svenska domare eller regelboken har noll känsla.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Pettisbif: Hur tycker du att det syns? För att Salmela lirar i laget som har hemmabana och äger mest puck? För att han spelar relativt enkelt då det är hans första match i LHC? För att han gjort en poäng mer?
Tycker Gunderson känns klart mer stabil och lugn med pucken än Salmela. Sen kanske Salmela är bättre tvåvägsback än Gunde - men inget jag märker i denna match.
Konstigt utspel eller vad vi ska kalla det.
Tycker Gunderson känns klart mer stabil och lugn med pucken än Salmela. Sen kanske Salmela är bättre tvåvägsback än Gunde - men inget jag märker i denna match.
Konstigt utspel eller vad vi ska kalla det.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Känns jävligt avslaget. Reducering innan paus, tack. Eller så gör vi ytterligare en finfin tredjeperre... ?
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Bratwursten : japp appen balla ur men nu kollar jag på datorn istället och det funkar
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Vi skulle verkligen behöva ett skitmål framåt innan periodvilan. Kanske i PP nu.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Det ser jävligt illa ut. Fy fan vad dåliga vi är... Å publikollona tycker inte det var hög klubba på Clark...
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Noll ödmjuka i PP, laget gliiiiiiiiiiiiiider omkring.
Bedrövligt av Bulan att inte ta en TO efter 2-0.
Bedrövligt av Bulan att inte ta en TO efter 2-0.
« Föregående · 1776667 · Nästa »