1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779358 inlägg · 7967 ämnen

Lindström tränare i Valbo


Lindström tränare i Valbo
Johan Lindström blir assisterande tränare i moderklubben Valbo.

Sv: Lindström tränare i Valbo
rackham: Lär inte göra speciellt mycke skillnad....Valbo har alltid haft ganska bra målvakt.......men sen inte så mycke mer....dom kommer nånstans i mitten av tabellen som alltid....skönt att deras kapten slutat i alla fall....

Sv: Lindström tränare i Valbo
Db_04: Vad vi ser här är ett framtida famarlagsamarbete mellan Brynäs och Valbo. Först Östblom, sedan Lundström. Jag skulle inte bli förvånad alls om båda tryoutbackarna tas in i Brynäs för att sedan lånas ut till Valbo.

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse: så länge ja slipper se Arnemark så får dom gärna ha Sidney Crosby i laget...

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse: Tveksamt om t.ex Öhrstedt och Bergfors ska spela i Div 1 där lär dom inte bli bättre i alla fall

Sv: Lindström tränare i Valbo
Db_04: Vad Öhrstedt gäller så tror jag inte att han har så mycket val. Han satsade allt på Brynäskontraktet. Vilka skulle ta honom om han inte går med på förslaget om utlåning?

Bergfors kommer att få konrakt med Brynäs, det är jag övertygad om.

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse: Du tror inte han går tillbaks till Almtuna om han inte får kontrakt med Brynäs....och även om han ska bli utlånad kan han väll bli utlånad till Almtuna? Brynäs har väll dom senaste åren lånat ut väldigt många just dit

Sv: Lindström tränare i Valbo
Db_04: Ja så kan det givetvis bli med, men som det känns så håller de på att bygga upp ett samarbete med Valbo, som jag även fått bekräftat ifrån Brynäshåll. Då vill de säkert hjälpa upp Valbo en division.

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse: Då får dom nog låna ut bättre spelare än Bergfors och Öhrstedt.... Div 1 C kommer nog toppas av Arlanda, Uppsala eller Borlänge

Sv: Lindström tränare i Valbo
Db_04: Som det är nu ja. Men detta kommer ju inte att ske kommande säsong. Det är fortfarande ett embryo till ett samarbete så det är ingen panik.

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse mfl:
Kan det inte vara lite begränsande att välja EN klubb att samarbeta med?
Valbo OCH Almtuna låter bättre än Valbo eller Almtuna...?

Sv: Lindström tränare i Valbo
rackham: Jo de gör de nog :) å får ni kris kan ni ringa Arnemark

Sv: Lindström tränare i Valbo
rackham: Naturligtvis så kommer samarbetet med Almtuna att kvarstå, men att de vill utöka samarbetet med Valbo är nog ett faktum.

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse: Det är ju bara bra å ha fler samarbetspartners men för att bara ha valbo bör dom gå upp i allsvenskan

Sv: Lindström tränare i Valbo
Db_04: Så tror jag personligen att fallet INTE är. Det bästa vore ju att ha en klubb i Div 1 och en i Allsvenskan.

Sv: Lindström tränare i Valbo
GävleLasse: Har Brynäs ett samarbete med Almtuna? Vad genererar det?

Sv: Lindström tränare i Valbo
Nån som vet om det går att få tag på biljett till matchen i Sandviken?

Sv: Lindström tränare i Valbo
Mickis: BT har beställt in ett antal, mer info kan du hitta här: www.brooklyntigers.se/index.php?page=nytt&id=23

« · 560981

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)