Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Så duktig du är.
Jag vågar också tycka ngt, även om det inte passar din gnälliga "allapåSätraåsenärvärdelösa"-mentalitet.
Har du fortfarande inte fattat att det inte var din tippning jag kommenterade, utan dina krav på att spelarna inte ska ge upp samtidigt som du själv ger upp innan matchen ens börjat.
I min värld är det nämligen så att om man tror att det egna laget ska förlora, då har man gett upp på förhand.
Gör #16 mål!? Kan bli sjukt viktigt mål för honom.
Vips så målar han!!!!
Elias mål till 70%
70 Rodrigues: Kom igen nu, skit i det där.
Vi gläds åt LAURITZ i stället!!!
0-3
Huge:"Men du blir förbannad och sur om vi torskar, trots att du tippat på förlust.
Är inte det lite ologiskt?"
Näe, det är fullt logiskt om man håller på ett lag och det förlorar!
70 Rodrigues: " Att jag har tippat en 6-2 förlust betyder väl för fan inte att jag blir ledsen om dom vinner,"
Stämmer säkert.
Men du blir förbannad och sur om vi torskar, trots att du tippat på förlust.
Är inte det lite ologiskt?
Ungefär som när du kräver att spelarna ska ge allt och inte ge upp, samtidigt som du själv kastar in handduken innan match.
Hur får du ihop den ekvationen?
bifhjärta: Nä, det är ju ett gammalt Rolf Zetterlund-citat:
"Lugn, grabbar, lönen kommer radioaktivt."
Kom in i matchen nu ;-)
Håller med: maken till stenhårda precis pass på bladet har jag aldrig sett.
Måste vara underbart att spela forward med Cody, bara att hålla klubban i isen och vänta på mackorna.
Med risk för handledsskador... :-)
70 Rodrigues:
Hur ser erat skadeläge ut inför den här matchen? Läste nånstans att ni hade en del bra nyckelspelare borta?
Säger som Abris: vill inte se några loja spelare i andra. Den som visar minsta lojalitet bänkar jag direkt...
Problemet med Cody är att han slår så hårda och precisa passningar att våra forwards handleder knappt fixar att ta emot dem....