Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
« Föregående · 1533923 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: PP snart igen...tänk om dom kunde dundra in fyran...
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: Härligt, Gretzky målar.
Nu kör jag ditt hundupplägg, med lite modifikation: åker och hämtar frugan som varit på teater....
;-)
Nu kör jag ditt hundupplägg, med lite modifikation: åker och hämtar frugan som varit på teater....
;-)
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
90Steen_: Tänk om Lauritzen kunde komma tillbaka till sin höga nivå...jävlar vilket sparkapital vi har där.
Och vad håller Mållgan på med?
+ 1
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic:
Ja nu jävlar har cirkus Mållgan dragit igång, för mycket brännvin i kaffet under pausen antar jag.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Alltså denna domare. Det finns oändligt med usla zebror i ES men mållgan tar priset. Odiskutabelt.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Tomtefan har inget i en zebra dräkt att göra. Deras nr 8 åker på egen målis.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Hade varit bra och kul för Rahm att hålla nollan intakt ikväll
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Nej, Mållgan vet bäst, för han har varit i NHL!!
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Sjukt ologiskt med 1-3. Snälla, bli inte rädda nu grabbar.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Patetiskt när speakern vrålar ut förnamnet på målskytten och hemmalaget ropar efternamnet. Låter för jävla illa.
Redigerad kommentar
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
bifhjärta: Funkar inte lika bra i Cloetta kan jag säga :-)
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Lite darrigt efter reduceringen men ändå nära i PP. Nu vill jag se smart kontringshockey i tredje när LHC kommer gå fram och chansa.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Inte lika roligt och se Widing, hur många puckar kan man slå bort på en match?
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Alltså domarna är ju grymt patetiska...åt båda håll. Att inte fanskapen skäms...
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Va fan, Sunken!
Skärpning nu sista minuterna så vi får med oss tre pinnar ikväll.
Skärpning nu sista minuterna så vi får med oss tre pinnar ikväll.
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Dom skäms aldrig, dom har heller aldrig fel, får aldrig kritiseras. Drömjobb!
+ 1
Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: Håll detta nu. Fan vad det vore gott!! Vi har varit klart bättre sett till hela matchen.
« Föregående · 1533923 · Nästa »