1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779350 inlägg · 7967 ämnen

Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Sätt 4:an nu då

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Granströms bästa match för säsongen hittills!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: öppen kasse nu då!!!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: Håll detta nu. Fan vad det vore gott!! Vi har varit klart bättre sett till hela matchen.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Dom skäms aldrig, dom har heller aldrig fel, får aldrig kritiseras. Drömjobb!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
foppa78: Kompensation på hög nivå fyfaaaan!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Va fan, Sunken!
Skärpning nu sista minuterna så vi får med oss tre pinnar ikväll.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Alltså domarna är ju grymt patetiska...åt båda håll. Att inte fanskapen skäms...

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Snacka om sönderblåst tredjeperre

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Men börja spela hockey igen för fan!!!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Jösses...

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Stäng matchen nu för helvete!!!!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Rossa: Alla tydligen...

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Inte lika roligt och se Widing, hur många puckar kan man slå bort på en match?

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Fan va kul att se Ollas trampa på igen!!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Skitstöveln: Inte jinxa för fan!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: nu kommer tvåan.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Jävla utvisningar hela tiden

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
DavyDjoos: Alltid får man bita på naglarna...

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: tycker nog att baggen skött sig hittills...

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Lite darrigt efter reduceringen men ändå nära i PP. Nu vill jag se smart kontringshockey i tredje när LHC kommer gå fram och chansa.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
foppa78: Kom igen nu...sätt ett till innan paus!!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
bifhjärta: Funkar inte lika bra i Cloetta kan jag säga :-)

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
bradberry: Kom igen nu för fan Brynäs

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
bifhjärta: Grymt, ståpäls!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Jävla hemmakommentator!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]

Zappaholic:

www.youtube.com/watch?v=Kj1g6ZB-rJ0

Det är grymt när det funkar, som här :-)


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Blev ej 2+2. Mållgan dömer ju.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Fan

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]

Patetiskt när speakern vrålar ut förnamnet på målskytten och hemmalaget ropar efternamnet. Låter för jävla illa.

Redigerad kommentar


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Sjukt ologiskt med 1-3. Snälla, bli inte rädda nu grabbar.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Bögluder tror jag det var!


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]

Zappaholic:

Blev bara en tvåa va?


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: Som vad? Sko putsare?

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
bifhjärta: 2+2 på Enterfeldt

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: Nej, Mållgan vet bäst, för han har varit i NHL!!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Hade varit bra och kul för Rahm att hålla nollan intakt ikväll

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Zappaholic: Tomtefan har inget i en zebra dräkt att göra. Deras nr 8 åker på egen målis.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
70 Rodrigues: Herregud vilken utv Granis åker på!

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Alltså denna domare. Det finns oändligt med usla zebror i ES men mållgan tar priset. Odiskutabelt.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]

Zappaholic:

Ja nu jävlar har cirkus Mållgan dragit igång, för mycket brännvin i kaffet under pausen antar jag.


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Huge: Frugan, vad heter han?

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]

90Steen_: Tänk om Lauritzen kunde komma tillbaka till sin höga nivå...jävlar vilket sparkapital vi har där.

Och vad håller Mållgan på med?


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: Härligt, Gretzky målar.
Nu kör jag ditt hundupplägg, med lite modifikation: åker och hämtar frugan som varit på teater....
;-)


Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
sylf: för Brynäs är experter på att slappna av 

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Icing i PP, utvisning i off zon. Lol, LHC.

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Lindström: PP snart igen...tänk om dom kunde dundra in fyran...

Sv: Linköpings HC – Brynäs IF [2012-11-13]
Skitstöveln: Varför är det farligare för Brynäs?

« · 1534012 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)