Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Asen till domare tycks drabbas av temporär blindhet under vissa perioder av matchen.
Märkligt nog sker det varje gång en spelare i Linköping gör en förseelse.
Men Linus Öhlund har alltid och kommer alltid att vara en sopa.
En av de sämsta upplagor vi ställt på benen sen tidernas begynnelse. Då har man ju ändå följt laget sen början på 70-talet.....
Jag trodde inte det kunde bli mörkare.
Blomqvist ligger fel i så många lägen... Skeppa han åt fan. Eller ännu värre, tillbaka till Leksand.
Vilken bedrövlig jävla inställning... Ser inget av det jävlar anamma som vår Norrländska tränarduo har utlovat.
Ska man behöva stå ut den här typen av matcher tills kvalet börjar nu då? Kanske i kvalet också?
Förjävla dåligt.
70 Rodrigues: Vi ska nog vara långt ifrån lugna oavsett motstånd i ett kval. Med den brist på självförtroende,anfallsspel,pp m.m blir det svårt mot vilka som helst.
Har något lag historiskt sett i Elitserien/SHL vunnit färre bortamatcher än Brynäs ser ut att göra denna säsong? Väsby, kanske? Men är det f-n några fler?
bifhjärta: All sådan statistik finns på shl.se. Men det är ingen munter läsning.
Försvaret har kanske blivit marginellt bättre men anfallsspelet (målskyttet) har ju gått i stå med Bulan. Den lilla ynkliga strimma vi har till hopp är att Leksand och även DIF faller helt ihop mot serieslutet. Problemet är att de har sina (tillräckliga?) poäng att gå på gentemot detta, som det tycks, bottenlösa lag vi håller på.
Redigerad kommentar
Patetiskt
Ta med J20 till nästa match så kanske dom åtminstånde vinner E N närkamp.
Lindström:
Vad ska Brynäs göra när vår målvakt blir påkörd?
Petar vi på en motståndare åker vi ut.
Du vet väl att det bara är Brynäs som åker ut när de kör på målvakten?