Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
« Föregående · 1658334 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
smallround: Bättre än Väsby även om de kryssade mot oss haha
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Tror detta löser sig , vi har ju det breeeedaste laget i shl utan spets .
Vi får hoppas dom hittar en spelare i allsvenskan some inte platsar , då kanske vi blir ännu breeeedare.
Spetsar finns inte å är bara onödigt å kostar pengar .
Vi får hoppas dom hittar en spelare i allsvenskan some inte platsar , då kanske vi blir ännu breeeedare.
Spetsar finns inte å är bara onödigt å kostar pengar .
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag är så ofantligt trött på att alla jävla SHL-kommentatorer ska dra upp samma jävla statistik i match efter match.
"Brynäs har ett bra PP, MEN i de senaste matcherna..."
"Brynäs har bara vunnit tre matcher på bortaplan i år..."
"Christian Djoos har vanligtvis ett bra skott..."
Osv...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Bulan har förstört PP något så grovt. Om det är något tränarbyten brukar ge är det poäng i de första matcherna men sedan ungefär samma poängutdelning. Bulan har torskat stort på både de punkterna. Jävla pajas ledning vi har nu.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: vårt Borta facit måste vara historiskt dåligt. Vad har vi tagit 9 poäng på hela säsongen.....
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Nä, spelar ingen roll vem som är tränare. Finns inte en coach i världen som skulle kunna rädda det här bygget. Pinsamt dåligt komponerat lag. Bara det att Djoos skulle vara den offensiva kraften av backarna säger allt.
+ 4
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: Hahahaha samma tro som ledningen! Snart går sekten brynäs i graven
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Huge: Bra där, vi fortsätter att skylla vårat usla spel på domarna😂😂😂
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
honken21: Och vilka syftar du på ? Calle,Ekholm,Silfverberg som är ordinarie i sina NHL lag och plötsligt skulle bryta sina kontrakt och komma hem för Brynäs spelar skit.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
70 Rodrigues: Jag hade en så otroligt stark känsla av att vi skulle ta denna match men detta är ett bottennapp i klass med SAIK-matchen. Bittert
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Djoos försöker runda sin gubbe, vars klubba fastnar i Djoos armhåla och sitter kvar där ett bra tag.
Domarna friar förstås, eftersom det tydligen är Ok att sätta upp klubban i armhålan på motståndaren.
Om man är LHC:are vill säga....
Domarna friar förstås, eftersom det tydligen är Ok att sätta upp klubban i armhålan på motståndaren.
Om man är LHC:are vill säga....
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Jag saknar Tommy och ja jag är allvarlig när jag säger det. Avgå Bulan snabbt som fan!
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: Lejonkräk saknar ett vitöga - som ser sanningen...
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Enaranger: Man ser till att få den andra spelaren med sig ut. Sen spelar Bif bättre i 4-5 än 5-5 ikväll så gör ju ingen skillnad.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Tänk att det finns skribenter här på sidan som verkligen tror att det kommer att vända?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Man kan trösta sig smått med att Leksand och Djurgården ligger under.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Såg reprisen i CMore-studion, vad hände med Starky? Blev han sur på försvaret? Förståeligt isf. Stackare.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: Han fick stå mitt i slottet och skjuta fyra returer innan den gick in. Vad säger man?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: jag funderar på att hugga mig i ögonen med en kniv så jag aldrig mer behöver se skiten...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Vi har nog världens sämsta försvar. Utan konkurrens.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.
Något man såg i de tre första matcherna med Bulan å Petter var att vi anföll med hela laget. Idag anfaller vi bara en och en.
Blir jätteuddlöst.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: Förstår inte hur man kunde lägga pengar på Mannberg. Tycker inte Bengtzen har så många rätt hittills
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Tänkte mer på att du tyckte det var försent förut. Tror vi behöver allt som kan höja detta laget minsta lilla procent till kvalet.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: men håll med att det är ytterst märkligt hur vi ständigt har domarnas emot oss. Kan det bars vars tillfälligheter???
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Höjer på ögonbrynen varje gång #3 träffar mål. Vet inte alls hur jag kommer reagera om pucken faktiskt går in någon gång.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Davey_22: "Ett lag du inte vill förstärka ?"
Jo, mer än gårna. Vet bara att detta inte kommer ske. Brynäs är inte i ekonomisk stånd att införskaffa förstärkningar utan möjligen kompletteringar, det måste vi väl veta vid det här laget?
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: men håll med att det är ytterst märkligt hur vi ständigt har domarnas emot oss. Kan det bars vars tillfälligheter???
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
snabbt 3-2 nu inom första 7min så tar vi det. inget mål, eller LHC-mål så är det över.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lindström: Detta gör ont . Hade faktiskt hopp å jag släpper det inte . Vi måste för fan få något med oss .
Det är skrämmande å se hur domarna släpper lhc med hugger direkt på Brynäs gärna inom situation .
Detta kan föra inte fortsätta .
Det är skrämmande å se hur domarna släpper lhc med hugger direkt på Brynäs gärna inom situation .
Detta kan föra inte fortsätta .
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Clarence: Inte helt osannolikt att vi på order från toppar inom SHL har domarna emot oss.
« Föregående · 1658334 · Nästa »