Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
« Föregående · 1658396 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Vi hade ju tre solklara målchanser i tredje som missades.
Först Rödin, sen Andersén och slutligen Sweatt.
Alla tre hade ju kanonlägen mitt framför mål, från ungefär
samma distans alla tre. Vill man ta poäng måste man göra
mål på såna klara målchanser.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
BRYNÄS4EVER NR1: Viktigast är att vi i te åker ur. Play-In eller kvar kvittar i så fall nästan. Nästa säsong får bli en nystart med nya idéer från start. Bara ta detta match för match nu och inte vända oss emot vårt Brynäs som har det tufft värre.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
pjåtor: Redan 5000 sålda, gå på matchen själv istället för att hacka ner på klubben.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Lunkan: Det får ju Bengtzén lösa. Dax att visa vad ambitionsnivån ligger😠😠😠
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Ja det här är mi dre än tre år sen...
SLUT UPP FÖR KLUBBEN PÅ LÖRDAG! KOM TILL HALLEN!
+ 4
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: Bulan har mycket att jobba för men dessvärre inte mycket att jobba med.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: kan inte släppa hoppet .
Brynäs är en del av mitt liv , och jag har inte gett upp livet ännu , .
Brynäs är en del av mitt liv , och jag har inte gett upp livet ännu , .
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
TobiasR: Helt realistiskt ser jag tre lag vi kan vinna mot , fuskarna Dif och modo . Kan bli 9 pinnar .
Något annat lag kommer det bli noll .
Något annat lag kommer det bli noll .
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski:
Inse att hela föreningen luktar piss o skit!! Vi förtjänar att åka ur!! JÄVLA SKÄMT SÄSONG!!!
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Ja, men bra Bulan. Vi börjar vinna "så småningom". Vi har ju all tid i världen.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Christian DJOOS snart på en uterink nära dig... Washington lär vara nöjda med det draftpicket... HAHA
+ 5
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Laget är inte bättre, oavsett coach, det är ju ganska uppenbart. Jag ska ändå vara positiv och är övertygad om att det inte blir 7-1😂
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
BRYNÄS4EVER NR1: Har du sett matchen idag?och sett något som helst hopp???
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
BRYNÄS4EVER NR1: inte en chans i helvete. Och det är med all rätta. Nu kräks jag lite i munnen men både Dif och lif är fan så bättre än oss just nu.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: 3 matcher med energi. Nu är vi tbx på samma nivå som med Tj . Tur att andra lag gör sitt jobb .
Än finns det hopp om att slippa kvala .
Än finns det hopp om att slippa kvala .
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäs snart på en uterum nära dig... vi leder utvecklingen av svensk hockey.... FY FAN
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
På lördag åker jag upp till Gävle och går på matchen. Jag måste göra något.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: en lätt match Frölunda på lördag inför 2000 åskådare
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Fy fan Nordqvist, Djoos i PP hela jävla tiden, avgå för fan hela jävla styrelsen...
+ 4
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: Frölunda hemma. Ska du lova 3 poäng då också?
+ 4
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Carl Lejonkräk: ja förr eller senare vinner vi en match....kanske redan i div 1, 2016.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Man börjar ju fundera på om spelarna, internt, inte trivs ihop och har nåt otalt med varann. Jag menar, hur kan allt bli så totalt sanslöst bottenlöst med laget? En moral på noll och intet...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: Så enkelt att spela framför mål när man möter Brynäs. Bara åka mot kassen så är man före Brynäs-försvaret.
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Gick och sket, luktar mindre urin och skit här än i Bifs ruttna sk lagbygge 2014/15.
Vi ses i kvalserien, nu struntar jag i detta.
Vi ses i kvalserien, nu struntar jag i detta.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
vår nya sportschef till skrik-apa verkar sitta lugnt i båten. Jävligt snabb att döma ut alla andra och tala om hur hockey ska spelas men har hittills inte levererat ett piss....inte ett piss!
+ 3
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
brynäs08: TJ ville i alla fall att vi skulle spela Hockey, Bulan nja
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
När PP inte funkar så kan man alltid.....köra på i samma spår....
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: skott efter avblåsning är ok tydligen.... pajas domare
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Steenm: nu är det dags att snygga till statsen när matchen är körd . Då kan viju inte säga något om domarna .
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
6 mål på 4 matcher. Jävla pajas Bulan, fyfan att se på denna Luleå hockeyn, vad fan gör Petter Nilsson i båset då?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Gillar den inavlade gaphalsen som vrål-kräks på domaren på östgötska.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäslegenden: Så går det när man tar in en tränare som endast varit huvudtränare för ett P11 lag.
+ 1
« Föregående · 1658396 · Nästa »

Brynäslegenden:
Dom förtjänar ingen publik och inget stöd. Dom visar noll inställning!!! Varför kasta pengar i sjön o gå på en rutten hemma match med massa sär??
Redigerad kommentar