Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
« Föregående · 1711469 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
70 Rodrigues: Haha. Appropå ditt namn, så filmade CMore en vilt firande man i brynäsklacken, iklädd en brynäströja med nr 70 och "Rodriguez" på ryggen, i ögonblicket efter Brynäs mål i öppen kasse mot Malmö i lördags 😉👍
+ 6
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7804}: Vad är viktigast för dig? Skriva skit om allt som har eller haft med Luleå att göra eller hålla på ditt eget lag?
+ 5
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Skrubben: Nja, för att vara Tony så var firandet isf väldigt sansat.
Men nog var det han alltid, om han inte har en dubbelgångare som också har en stickad kalott i brynäsfärgerna på skallen... :-)
Men nog var det han alltid, om han inte har en dubbelgångare som också har en stickad kalott i brynäsfärgerna på skallen... :-)
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Skrubben: Ja det var jag, fast det står Rodrigues inte Rodriguez, viktigt det där😉.
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Rädd att det bilr torsk ikväll, nån gång måste stjärnorna börja leverera i Skoterns HC.
2-1...
Hoppas jag har fel dock
2-1...
Hoppas jag har fel dock
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Närmaste fyra fram t o m nästa lördag blir en bra test på laget. För att konsolidera tabelläget bör vi vinna åtminstone två av matcherna, gärna tre - eller fyra!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Gräsänkling från sambo och barnen
10 olika tjecker från gröna Konsums beställningssortiment
Säger som L.Berghagen; Fuck off, nu kör vi!
10 olika tjecker från gröna Konsums beställningssortiment
Säger som L.Berghagen; Fuck off, nu kör vi!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Synd att Olden ställs åt sidan, med tanke på vad han ändå visat när han väl spelat. Och sedan har vi Enterfeldt som ska spränga sig in i denna uppställning med... jäklar, vilken bredd vi har – underbart!
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
tjugo8: Lycko😀 Själv kan jag bara se första perioden ( skall på årsfest med fotbollen) 😟! Får bli att se matchen när man kommer hem om man är i ok tillstånd👍🏻😏
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Kul att domaren sätter nivån för kvällen. Tillåter Luleå att tackla icke puckförande Rödin och tar sen ut Porseland för en liten touch..
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Glnäll på Porseland du!
Det tolkar jag som att du tycker domarna är felfria.
Det tycker inte jag...
Det tolkar jag som att du tycker domarna är felfria.
Det tycker inte jag...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Rödin är så jävla hal. Han är som Foppa. Så fort någon går ut och försöker sätta press på honom så säger det bara poff sen har Rödin vänt bort och gått förbi.
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Måste bara hylla Starkbaum lite ! Brynäs bästa spelare på sistone, grym har han varit.
+ 5
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Grabbarna gör det bra!
Härligt att Rödda gör mål igen. Vårat PP känns väldigt bra, liksom BP sista tiden. Sällan som Special Teams känts så tryggt som just nu.
Och Starkbaum fortsätter att agera sjukt stabilt, han har helt skippat alla returer som man är van att se honom släppa.
Härligt att Rödda gör mål igen. Vårat PP känns väldigt bra, liksom BP sista tiden. Sällan som Special Teams känts så tryggt som just nu.
Och Starkbaum fortsätter att agera sjukt stabilt, han har helt skippat alla returer som man är van att se honom släppa.
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Bratwursten : Pekka har verkligen gått in där och fått bort dom onödiga returerna!
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bradberry: Ja, pinsamt att gnälla på Porseland. Ingen av tvåorna är nåt att blåsa för. Wallmark åker över Porselands ben, som inte ens är utsträckt.
Sen tappar lulingen skäret bakom kassen, precis när Porseland iofs sätter fram klubban mot skridskorna, men då är lulingen redan på väg ner i isen.
Deras tvåa var också jävligt billig, så totalt sett är domarna skyldig oss ytterligare ett PP.... :-)
Härligt att se förstafemman som gör lite som dom vill i anfallszon. Nästan mest impad av Lindblom, vilket jobb han gör för att bana väg för övriga.
Salmela såg inte glad ut direkt i båset, förståeligt.
Borde ha satt åtminstone nåt av jättelägena han fått.
Sen tappar lulingen skäret bakom kassen, precis när Porseland iofs sätter fram klubban mot skridskorna, men då är lulingen redan på väg ner i isen.
Deras tvåa var också jävligt billig, så totalt sett är domarna skyldig oss ytterligare ett PP.... :-)
Härligt att se förstafemman som gör lite som dom vill i anfallszon. Nästan mest impad av Lindblom, vilket jobb han gör för att bana väg för övriga.
Salmela såg inte glad ut direkt i båset, förståeligt.
Borde ha satt åtminstone nåt av jättelägena han fått.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hyfsad period av Brynäs. Vi har tålamod och gör det bra. En gåta är att Alcen tar plats före Olden. Alcen måste ha Sveriges minsta verktygslåda.
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: 96.5% på Syarky senaste 5 matcherna. 0.9 mål i baken i snitt, galet.
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Sluta gnäll på Porseland. Han har gjort 10 poäng på 19 spelade matcher. Helt ok för en back va? Visst han tog två utvisningar, men det gjorde Salmela nere i Malmö också. Då hörde jag inte dig säga "ta bort Salmela". Tagga ner gnället, Porseland är en bra back!
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Tycker synd om Olden. .hoppas han inte tröttnar, tycker han blir behandlad sådär alltså...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Gillar dock Alcén,han har en härlig krigarinställning. Men trist att det inte finns någon naturlig plats för Olden just nu, tycker han sett bra ut.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski:
Logiskt enl mig
Olden ska inte spela i en defensivt inriktad 4:e, gillar honom men bland 9 forwards
Alcén gör bra jobb där, Oldén kan inte tacklas
Logiskt enl mig
Olden ska inte spela i en defensivt inriktad 4:e, gillar honom men bland 9 forwards
Alcén gör bra jobb där, Oldén kan inte tacklas
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Gnäller precis så mycket jag vill. Ett hån mot Salmela att bli jämförd med Porseland.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Det där får Vrana ta på sig. Bedrövligt agerande i egen zon...
+ 1
« Föregående · 1711469 · Nästa »
Mål: Scott, Rödin, Ollas och Porseland😃