1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779195 inlägg · 7967 ämnen

Luleå HF - Brynäs IF


Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken:
Emotionell Qvot...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
lindberg: fyra kedjor = fyra mål

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Wahlberg syndromet? :D JAG ÄR SÅ LYCKLIG

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Får jag fråga en sak? Vad betyder EQ?

52.08 3 - 4 EQ Brynäs 10. SOLING, Jonas
(9. MALMSTRÖM, Henrik)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Var det ikväll TJ skulle vara på hockeykväll ?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Här går man uppgiven på toa med senaste ONOFF-bladet...sen kommer man tillbaka och vi LEDER...går och krystar lite till tror jag...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
SM-guld, SM-guld, SM-guld!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Makkan: Wow vad händer ledning på bortaplan, 4 mål i samma match.. Håll i det här nu!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Fegis! :-)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Håll i nu !!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tordan: Nu skiter jag i de här och gömmer mig på muggen en kvart.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Malmström riktigt het idag. Nu jävlar ska vi vinna.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Jaaaaaaaaa, fan kan han åtminstonde tala om att det är mål när det blir det.

-Hf

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Segern är vår.....det är en Bankers, detta släpper vi ALDRIG

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Danne66: Soling dubbelmålar...när hände det sist???

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
HÅLL IGEN NU FÖR I HELVETE BRYNÄS! Ni behöver dte här!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Jajamensan!!!!!!! (x4)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: 4-3 Soling

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Skojar du, 4-3 :-)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: HIAAAAAAAAAAAA

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Yes!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Det händer inte ett skit.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Kom igen nu Brynäs!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Kom igen nu Brynäs!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
PP igen, nu måste det målet komma.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten: Härligtt! PP igen!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten: NU JÄVLAR SKA DEN IN!!!!!!!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten: Men nu jävlar PP

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
A_x_e_l: Miettinen hänger en när han kommer in igen...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Luleå slarvar, måste utnyttjas bättre.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Nej nu får det vara slutskämtat........Sjödin ett frilägge.......

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
BP, fan vad billigt. Kämpa nu....!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: Nu kommer 4:an!!!! i fel kasse.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Aj Aj Aj, BP nu!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Dackell verkar vara het idag, dags att han hänger en också.
Boxplay.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
BP fyfan...nu blir det tungt

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Fan va pirrig jag är nu! Usch!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten:

Det gjorde han faktiskt när vi spelade 2-2 mot lhc också, hade faktiskt 2 fina uppåkningar som blev farliga målchanser.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Men överraska för tusan - nång gång då?!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
"Fina dragningar av en Brynässpelare som är Mikko Kuparinen" Hahahah
Vad har hänt med grabben? Inga utvisninagr idag.......skärpning kupan, du måste stå upp för laget.........;-)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Sandberg: "Fina dragningar av #5 Kuparinen!?!????"

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
MIF menade jag såklart, dessa jävla tangenter man ska hålla reda på..

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Sandberg: TIK-MIK???????????

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
TIK - MIK 6-1.. -Haha-

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: Om vi INTE sätter 4:an nu,så kommer den senare,när Luleå har PP

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
PP BIF nu.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
PP nu, nu stänker vi dit fyran!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Danne66: Kom igen nu, fjärde PP målet?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: Ett jävla buffrande på radion hela tiden.Blir galen på skiten.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Fan dags för Dacke att vakna upp ur koman nu, det enda man hör är om vilka misstag han gör.

« · 442896 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)