1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779166 inlägg · 7967 ämnen

Luleå HF - Brynäs IF


Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Zzzzz.............. Grattis..............

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Härligt! Det här kanske var vändningen? Hur som helst bra gjort att göra fyra mål mot Luleå på bortaplan!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Mr Mitac: Så där ja! Nu vänder det =)

-HF

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Mål? Vann vi?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Mål? Vann vi?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
SM-guld!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
YES viktigt!!!!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten: Gött mos!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Yes Yes Yes,,,,Faaaaaan va gott!!!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
JOHAN HOLMQVIST IGEN !!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
oraklet: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
oraklet: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tigern: Jaaa!!

Slut 3-4

:)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
oraklet: fan va skönnnnnnnnnnnnnnnt

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tigern: JAAAAAAAA!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Är det någon i hockeysverige som skall ställas mot väggen så är det väl Timo Lathtinen. Men jag antar att han vägrar intervjuer.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: Ta coop tidningen och gå och dajma så kanske vi kan vinna denna

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
RavenLord: 1.16 kvar, håll i nu.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Rafalken: EQ står för Equal strength; att Brynäs har lika många spelare på banan som Luleå har. Detta är alltså första gången ikväll som några brynässpelare bättrar på sin +/-.

ENG betyder inte Peppe Eng utan mål i tom kasse. Där försvann Antila.

Kul att stats.swehockey.se börjat med en matchklocka under resultatställningen.

Marie Lehmann ställer Tomas Jonsson mot väggen i Hockeykväll.

Fråga på bara!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken:

Jajjemen, Luleå har plockat målisen.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: Jag har det på sedan några minuter tebax, men inte mycket till att ha på..Buffrar...Buffrar

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: KOM IGEN NU BRYNÄS!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Luleå har tagit ut Antila, drygt två minuter kvar nu!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: nu e pulsen uppe i 220!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Måste fan va den sämsta jingeln i etern just nu......hockey-LAAAJVV!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Någon som har Hockey Live på? Jag stängde av innan den tredje perioden började, vågade inte helt enkelt ha den på!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Fan nu dog webbradion igen, jävla skit.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Vi ska ju veta att det inte alls är lätt att spöa Luleå på deras hemmaplan, tror dom endast hade förlorat en match där hittills.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten: Va fan hände med radion nu då!??

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Vi ska ju veta att det inte alls är lätt att spöa Luleå på deras hemmaplan, tror dom endast hade förlorat en match där hittills.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Brynäs har kontroll säger snubben, sen blev det tyst.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
AD: Kom igen nu då!!!!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
AD: Puuuh, håll i sista nu.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
KÄMPA NU BRYNÄS!! jag kommer gråta i floder om vi vinner (av lycka)...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tordan: Var väl Färjestad hemma i Våras, 7-2 matchen.......blev väl t.o.m ett Hattrick har jag för mig :-)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken: Brynäs leker :-)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Brynäs leker!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Blir det 4-4 nu då jävlar ligger CASSELSTÅHL illa till. Han slarvade så det vart 2-3 ju.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
BP, Cassel har ingen höjdarkväll, håll i nu !!!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Mindre än fem minuter kvar nu! Blir 5-3 i tom bur, det tror i alla fall jag!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Mindre än fem minuter kvar nu! Blir 5-3 i tom bur, det tror i alla fall jag!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Har Cassel och Bommen spelat en etta på oddset eller vafan??

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Makkan: BP! Håll nu då för helvete!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Makkan: Helvete

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski:

Ja, Hockeykväll har visst följt TJ.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken:
Eller Equal (lika många spelare på isen)...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
WarhawK: Aha, ok. Tack! Har undrat vad det stod för.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Fan, jag är dyngblöt av svett. Jösses!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
"Sjödda" 3-5 i tom bur ?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Falken:
Att det lika många på isen för båda lagen Equal

« · 442974 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)