Luleå HF - Brynäs IF
« Föregående · 442618 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten:
utvisning på Bommen igen, det är bara att skicka han när kontraktet går ut.
utvisning på Bommen igen, det är bara att skicka han när kontraktet går ut.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: 14-12 skott. lika många skott som dom sköt mot FBK på hela matchen
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Hur fan kan de spela Jacob som center....låt Bäckis spela istället och skicka jacob till almtuna, de skulle nog ha mer nytta av honom är brynäs
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Nix, nu gäller det att hålla tätt. Molin och Wahlberg verkar gnugga hårt i BP.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Nu verkar det vara som Luleå trycker på enormt hårt för 2-2. Håll ut och sätt 3-1!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tordan: Whatever.
Mittzonsgegga säger han på radion.Skit samma,bara dom vinner.
Mittzonsgegga säger han på radion.Skit samma,bara dom vinner.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Precis, de får vara vilken jla gegga som helst,bara den ger tre pinnar!1
PP nu kommer trean
PP nu kommer trean
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
YEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
« Föregående · 442618 · Nästa »