Luleå HF - Brynäs IF
« Föregående · 442734 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
rafalski: Nu blir det en tackling säger han!! Vips så är det en utvisning,Idiot regler.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: BomBom utvisad igen, han kostar mer än han smakar. Nu börjar det blåsa snålt.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Börjar bli så jävla trött på det här nu. Brynäs har ledning med 3-1, sedan låter man Luleå kvittera till 3-3. Fy fan, usch. Går ut i skogen snart och lägger mig under en jävla skitig sten!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf:jäkla döskalle, kan han inte hålla sig på banan även om det är domarjävlarna som har betalt per utvisning
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Det är Solings fel....hade han inte gjort 3-1 så hade vi säkert vart i ledning ännu.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Vi orkar helt enkelt inte....men hade vi haft FEM kedjor DÅ JÄVLAR hade vi orkat stå upp hela matcherna.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Tordan: hmm, nu skall radio snubben laga radion hoppas han lagar matchen oxå så att Brynäs vinner..
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Det är lungt, vi avgjör i tredje........blir ju mer spännade på så viss....låt helst Luleå göra mål efter typ 20 sek in i sista........så vänder vi till 5-4..........snacka om glädjefnat.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
HIST och CROSS verkar vara Bombens melodi.
Påminner om Soling och Kupan.
Tres Amigos kan det här med ovårdat spel...
Påminner om Soling och Kupan.
Tres Amigos kan det här med ovårdat spel...
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Malmö håller på att fixa en härlig målskillnad i år igen...kanske blir det som räddar oss två år i rad. 5-1 till TIK nu.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: Tja, det krävs nog vinst i kväll för att psyket inte ska klappa ihop helt. Jag är i alla fall livrädd!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Gusten: Det räcker väl inte att Malmö har dålig målskillnad, är Leksand uppe igen eller....
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Sandberg: Allstå .. lyssna på TIK's webradio då .. där hörs ismaskinen i bakgrunden .. *ler*
« Föregående · 442734 · Nästa »