Luleå HF - Brynäs IF
« Föregående · 442811 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Om vi åker från med 0poäng ikväll, då är det riktigt risigt läge vi har hamnat i, och självförtroendet blir väl minimalt med tanke på att vi hade 3-1 ett tag i matchen. Så hoppas minst på 1 poäng iaf, helst 3!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Fan dags för Dacke att vakna upp ur koman nu, det enda man hör är om vilka misstag han gör.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
"Fina dragningar av en Brynässpelare som är Mikko Kuparinen" Hahahah
Vad har hänt med grabben? Inga utvisninagr idag.......skärpning kupan, du måste stå upp för laget.........;-)
Vad har hänt med grabben? Inga utvisninagr idag.......skärpning kupan, du måste stå upp för laget.........;-)
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
96 Artisten:
Det gjorde han faktiskt när vi spelade 2-2 mot lhc också, hade faktiskt 2 fina uppåkningar som blev farliga målchanser.
Det gjorde han faktiskt när vi spelade 2-2 mot lhc också, hade faktiskt 2 fina uppåkningar som blev farliga målchanser.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
sylf: Jaaaaaaaaa, fan kan han åtminstonde tala om att det är mål när det blir det.
-Hf
-Hf
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Makkan: Wow vad händer ledning på bortaplan, 4 mål i samma match.. Håll i det här nu!!!
« Föregående · 442811 · Nästa »