Luleå HF - Brynäs IF
« Föregående · 443256 Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Jaha då är man tillbaka i matchen igen efter att HS har varit spärrat i FW
Skönt med seger i går får hoppas att vi kan följa upp det mot MIK på torsdag.
Sedaqn att segern var mot LHF gjorde inte saken sämre!
Skönt med seger i går får hoppas att vi kan följa upp det mot MIK på torsdag.
Sedaqn att segern var mot LHF gjorde inte saken sämre!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
Bissett19: Som Luleåfansen då, som skanderade hata Brynäs, också jävligt moget, NOT!!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF
bradberry: Måste säga en sak om Luleå (tycka vad man vill om laget och spelet etc.), men deras tredjeställ (det svarta de hade igår) är ett klart steg i rätt riktning ämfört med de röda ställen!
« Föregående · 443256