Mästarcupen 2005 !
« Föregående · 555418 Till forumet
Sv: Mästarcupen 2005 !
wap.hockeysnack.com
Timrå eller Jokerit vinner. Att vi vann förra året berodde på FBK trodde dom vat oslagbara. Kul att TIK är med i år eftersom det kan bli lite mera supportrar.
Timrå eller Jokerit vinner. Att vi vann förra året berodde på FBK trodde dom vat oslagbara. Kul att TIK är med i år eftersom det kan bli lite mera supportrar.
« Föregående · 555418
Men det blir inte lätt motstånd .. Timrå, Leksand, Jokerit och MoDo ..
Jag tror och hoppas (även om det är lite tidigt) att BIF har bra chans att vinna turneringen även i år! :)
Vad tror/tycker ni ?