Mästarcupen
« Föregående · 540153 Till forumet
Mästarcupen
Se det positivt, ingen vinst i mästarcupen i sommar då TIK kommer ner, då kanske ni slipper kvalserien i år ;-)
Sv: Mästarcupen
TIKbiff: Timrå i mästarcupen... Hmmm, vad har Timrå vunnit som gör dem till mästare? ;)
Sv: Mästarcupen
GävleLasse: "Timrå i mästarcupen... Hmmm, vad har Timrå vunnit som gör dem till mästare? ;)"
Ingenting.
Men dom vill väl synas bland fint folk.... :-)
Ingenting.
Men dom vill väl synas bland fint folk.... :-)
Sv: Mästarcupen
GävleLasse:
Är väl snarare så att dom vill få lite klass på mästarcupen då vinnarna hittills håller på att åka ur ES år efter år..
« Föregående · 540153