Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
« Föregående · 1795884 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
KulaShaker: Mm viktigt att vi behåller spelare som Ölund, Boqvist och Carlsson.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Så här ska det inte vara, juniorkedjan är den enda kedjan som gasar och leder laget
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäs är mycket bättre spelmässigt denna period än första, även fast det står 2-0 till Luleå målmässigt i perioden
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
KulaShaker:
Ja som jag sa, om vi får PP så får någon bara åka tlil första bästa motståndare och slå han rakt i fejset så det blir fyra mot fyra.
Ja som jag sa, om vi får PP så får någon bara åka tlil första bästa motståndare och slå han rakt i fejset så det blir fyra mot fyra.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bratwursten : Kul att du orkar se ljusglimtarna i eländet. Kan man välja bort PP? Tappar allt i den spelformen!
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Luleå på väg att bryta sin tunga trend. Självklart är det Brynäs som trendbrottet är på gång mot...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Två halvöppna mål nu som vi bommat... Nära är vi ju men det hjälper ju inte.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
pjåtor: Tycker Ölund har haft en fin utvecklingskurva denna säsong, ska bli spännande att följa honom framöver.
+ 12
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Byt till Antikrundan på 1an det är skitspännande 😂
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
"En domarskandal" gapar publiken efter det också... Jösses...
+ 3
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
honken21: Japp, det svider rakt in i själen. I början av januari förlorade vi mest för att vi var för ineffektiva. Nu för tiden ser vi bara genomdåliga ut.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
honken21: Ja det var smärtsamt förra året vid den här tiden också. Men det känns etter värre i år nu faktiskt...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Chris11: Ja även en läktaramatör som jag ser att tempot i PP är på U14-nivå. Gör vafan som helst men gör det SNABBARE!! Det är sopenkelt att försvara sig mot ett lag som långsamt passar runt runt...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Inkazar: kommer hem och slår på tv:n och Luleå gör 2-1 i BP!
Fyfan
Fyfan
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag vet att jag hackar mycket på Mannberg nu men Asklöf är lite samma sorts spelare..
Asklöf:
8 matcher, 1+1, 4:31 i snittistid.
Mannberg.
27 matcher, 1+2, 11:01 i snittistid.
Och Brynäs powerplay är så jäkla pinsamt att varje gång vi får ett PP borde någon åka in och klippa till närmaste motståndare i fejset så att det blir 4mot4 istället så vi slipper skämma ut oss.
Asklöf:
8 matcher, 1+1, 4:31 i snittistid.
Mannberg.
27 matcher, 1+2, 11:01 i snittistid.
Och Brynäs powerplay är så jäkla pinsamt att varje gång vi får ett PP borde någon åka in och klippa till närmaste motståndare i fejset så att det blir 4mot4 istället så vi slipper skämma ut oss.
+ 5
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Herregud vi ligger -1 i pp de senaste 20 pp-möjligheterna
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fantastiskt. Nu har vi -1 i målskillnad i Pp på 11 matcher..
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7510}: Extra grymt att det är svikaren som sänker oss.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Dagens Brynäs måste vara det sämsta PP lag i svenskhockeys historia 😂😂😂
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
ellis: Ja, vi får förutsätta att läkaren gjort sitt jobb. Smällen tog inte lika stumt som liknande huvudsmällar.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fit for fight trots allt då kanske. Vet nog inte vi bäst.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Som nån tidigare skrev får skaffa enforcers. Så här kan det inte fortsätta. Jensen överlever väl inte kvällen... OCH VARFÖR SPELAR HAN.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Det bästa med Mannberg är ju att han har kontrakt över nästa säsong också.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Utanför kvarten just nu. Trots 15 mål bättre målskillnad...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Ja, det är helt sjukt. Han har en hjärnskakning. Garanterat.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Anders Hansson: riskfyllt, om det visar sig att han har hjärnskakning så ska läkaren ha sparken
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Anders Hansson:
Tycker också det känns väldigt ansvarslöst att låta Jensen spela efter en sån smäll. Man borde plocka av honom av säkerhetsskäl.
Tycker också det känns väldigt ansvarslöst att låta Jensen spela efter en sån smäll. Man borde plocka av honom av säkerhetsskäl.
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{1570}: Själv har jag ledsnat så till den milda grad att jag ser fulstream trots Cmore abonnemang..
« Föregående · 1795884 · Nästa »