Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
« Föregående · 1795884 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
KulaShaker: Mm viktigt att vi behåller spelare som Ölund, Boqvist och Carlsson.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Sicket sönderfall... Och topp-6 har vi nog lämnat för säsongen nu...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: Är det ngn som har koll på hur långt vi rimligtvis kan falla i tabellen. Just nu känns varje poäng som bonus...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
För dåligt...
Ridå, hej då.
Skönt att vi har slipsarna på kontrakt ett år till.
Ridå, hej då.
Skönt att vi har slipsarna på kontrakt ett år till.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
1-1. Vi är bättre hela perioden...men när man är en större fara för sig själv i sitt eget PP och Bill Money skjuter igenom vår målvakt gång på gång.. Då är det svårt.
Pallar inte med denna säsongen. Rensa ut alla jävla glidare och förrädare tills nästa säsong.
Pallar inte med denna säsongen. Rensa ut alla jävla glidare och förrädare tills nästa säsong.
+ 2
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag orkar inte mer, man släpper in mål etfer några sekunder, och man klarar inte att döda de sista 10 sekunderna fast pucken är i motståndarzon. Mygg-musklerna i BIF blir överkörda och krossade. Kan man kliva av SHL och bara invänta nästa säsong? Nu ska jag med nöje säga upp CMore. Nog är Nog!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Försöker hitta några positiva saker och lite ljusglimtar i Brynäs spel... Hittar ingenting ! Hej då...
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Finns det något lag vi har möjlighet att slå för tillfället? KHK och Rögle verkar också ha enorma svackor för tillfället. När möter vi dem nästa gång?
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{1570}: Lucas höll på att skita ner sig när han såg Hedman komma farande. Sorry men hockey är ett spel för karlar, BIF är uppbyggt av klent folk som spelar bra när de inte blir tacklade. Luleå spelar ruggigt illa men är ändå mycket målfarligare. Skelefteå i förra matchen spelar ju iallafall hockey. Grisarna i Luleå åker bara omkrnig och försöker skrämmas, och med Brynäs lyckas det ju. Sådär, nu fick jag grina av mig.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Vart fan är viljan i Brynäs?! Inte en jävel som offrar sig, som täcker skott, som jobbar lite hårdare. Ut och visa lite hjärta för klubbmärket för i helvete!
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Lindström: Kämpar å kämpar med att inte skratta å skiten . Men det går inte . Orkar fan inte mer skit från Brynäs IF . Men va fan vi har ju 3 bra målvakter . I dag har vi han som står på knä å täcker halva målet . . För första ggn på många år blir det nog till att byta kanal .
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jan Grismöbel: Snabbt mål i tredje sen så är det match igen.
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7720}: Lucas Carlsson är visserligen ung, men att stå paralyserad och glo på Chira efter att han huvudtacklat Jensen symboliserar Brynäs ganska bra just nu.
Ingen står upp, ingen blir förbannad, ingen gör nåt i högt tempo.
Ingen står upp, ingen blir förbannad, ingen gör nåt i högt tempo.
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jan Grismöbel: Kan vara det mest komiska Bengtzén någonsin har sagt. "Vi har tre bra målvakter" därför vill vi inte ha SHL:s bästa målvakt i Lindbäck. Fast han mer eller mindre bönade & bad om att få hoppa in i laget. Undra vart vi hade legat i tabellen med Lindbäck i kassen?
+ 4
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Zappaholic: kommer inte bli ett jävla mål 5 till bakåt kanske
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Agenten: Kanske lite bättre men han övertygar inte ikväll i Ouäghle i alla fall...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Bratwursten : Haha, ja bara att skratta åt eländet. Luleå har i princip ingenting framåt, vi har spelet och skapar tillräckligt för minst 3 mål. Vad händer?
Jo, DOM gör 3 mål istället.
Inte mkt för Rautio att göra på nåt av målen. Ettan är ett kanonskott i krysset, dock lite turligt iom att Rautio är på den.
Tvåan går direkt upp i första krysset, inte mkt att göra.
Trean maxflyt, Zanetti försöker blocka, Sweatt lyckas hitta en liten lucka och pucken styrs via Zanettis ben/fot upp i krysset.
Ska det jävlas, så ska det....
Ett snabbt mål nu i sista, sen vänder vi på det här.
Många verkar redan ha gett upp, men att den här sidan till stor del består av gamnackade medgångare visste man ju redan....
Jo, DOM gör 3 mål istället.
Inte mkt för Rautio att göra på nåt av målen. Ettan är ett kanonskott i krysset, dock lite turligt iom att Rautio är på den.
Tvåan går direkt upp i första krysset, inte mkt att göra.
Trean maxflyt, Zanetti försöker blocka, Sweatt lyckas hitta en liten lucka och pucken styrs via Zanettis ben/fot upp i krysset.
Ska det jävlas, så ska det....
Ett snabbt mål nu i sista, sen vänder vi på det här.
Många verkar redan ha gett upp, men att den här sidan till stor del består av gamnackade medgångare visste man ju redan....
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Davey85: Vi har ju ingen spelare som inger nån respekt alls fysiskt. De behövs mindre och mindre men en kväll som denna hade det varit trevligt att ha ett par...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Slog på tv nu för varit på möte. Förklara: VAD GÖR RAUTIO på 3-1??????
Kan vara det mest passiva ingripande jag skådat.
Vi har målvaktsproblem... och fler problem...
Kan vara det mest passiva ingripande jag skådat.
Vi har målvaktsproblem... och fler problem...
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Agenten: Håller med, BZ har jagat en forward som kanske inte ens existerar i flera månader nu, i själva verket borde han ha lagt pengarna på Limpan direkt när han blev tillgänglig. Det kunde ju nästan vilken läktarcoach som helst begripa :-P
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Agenten: Lindbäck har släppt in 5 baljor ikväll men deras försvar är obefintlig iofs
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Jag är ändå rätt imponerad över Bengtzéns dubbelmoral... I frågorna till han förr veckan på hemsidan så frågades de om Wenström osv. Då säger han "Spelare med Brynäsanknytning är vi alltid intresserade av"
Innan säsongen sa han nej till Jocke Ericsson och mitt i säsongen får Lindbäck nej tack. Är det att "vara intresserad av spelare med Brynäsanknytning" enligt Bengtzén tro..
Innan säsongen sa han nej till Jocke Ericsson och mitt i säsongen får Lindbäck nej tack. Är det att "vara intresserad av spelare med Brynäsanknytning" enligt Bengtzén tro..
+ 5
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Släpper in tre helt onödiga mål.
Direkt efter tekning på samma sätt
som mot Malmö. I spel 5 mot 4 som
mot Örebro. Och slutligen när bara två
sekunder återstår.
Och själva missar vi 4 upplagda lägen.
Med tanke på alla chanser Clark missat
under säsongen så borde han gjort över
20 mål.
I spel 5 mot 4 tror jag nästan vi
har 1 mål framåt på de 7 - 10
senaste matcherna.
Konstigt att en till synes nästan
folktom arena i Luleå ändå har
ca 400 - 500 åskådare fler än
Brynäs sämsta publiksiffror.
Direkt efter tekning på samma sätt
som mot Malmö. I spel 5 mot 4 som
mot Örebro. Och slutligen när bara två
sekunder återstår.
Och själva missar vi 4 upplagda lägen.
Med tanke på alla chanser Clark missat
under säsongen så borde han gjort över
20 mål.
I spel 5 mot 4 tror jag nästan vi
har 1 mål framåt på de 7 - 10
senaste matcherna.
Konstigt att en till synes nästan
folktom arena i Luleå ändå har
ca 400 - 500 åskådare fler än
Brynäs sämsta publiksiffror.
+ 1
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Agenten: kan man lämna vo i alla bortamatcher ? Då sparar ju laget lite pengar för poäng samlar dom ju inte på i allafall .
Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Enaranger: Luleå har alltså blockerat 15 skott och Brynäs 7. Säger en del om inställningen?
« Föregående · 1795884 · Nästa »