Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
« Föregående · 2759714 Till forumet
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Gavve:
Du som är en riktig murvel känns det som.
När ledde vi elitserien senast?
Jag har inga starka minnen av serieledning nån gång under mina 33 år som jag följt brynäs...
Du som är en riktig murvel känns det som.
När ledde vi elitserien senast?
Jag har inga starka minnen av serieledning nån gång under mina 33 år som jag följt brynäs...
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Nån som har koll på varför inte larsen var extra back idag?
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Horace76c: innan säsongen börjar brukar vi ligga etta, om inte aik är uppe 😎
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Blå grottan: Tung torsk för oss, men som vi säger i Timråboken, det kunde ha varit värre, man kunde ha varit modoit..
+ 19
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Horace76c: säsongen 11/12 ledde vi serien den 31 januari i.a.f. verkar det som. Säsongen 16/17 (silvret ni vet) låg vi som bäst tvåa innan vi föll till sjätteplats.
Det var två snabba instick. Får kolla mer vid datorn i morgon om vi lett serien någon mer gång sen 2012.
Det var två snabba instick. Får kolla mer vid datorn i morgon om vi lett serien någon mer gång sen 2012.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Gavve: Faktiskt en gång under Manner också minns jag. Efter typ 4 omgångar, men ändå!
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kulltorp: tycker lite synd om er, ni kan inte riktigt utmana med alla skador.. har stor respekt för Timrå och era offensiva stjärnor
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Hualigen, serien är så jämn. Bara 7p ner till ingenmansland. Brynäs kommer inte ha råd med några längre svackor. Man får vara glad ikväll och sedan på't igen på måndag.
+ 7
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
havre: mår gott av att spela andra fiolen och slippa "bära" hela laget på sina axlar. Brynäs bästa spelare hittills i år i min mening
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Brynäsgubbe: känns ändå som att man har en stabil defensiv. Det kommer att bli bra, även om vi tappar serieledningen
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Precis sett matchen i efterhand. Som väntat blev det en match i högt uppskruvat tempo mellan 2 topplag. Återigen så vänder vi ett underläge, vilken styrka i gruppen!
Jag tycker vi för matchen och är starkare än Timrå sett över 60 min, så välförtjänta 3p.
FUCKING SERIELEDNING!!!
Jag tycker vi för matchen och är starkare än Timrå sett över 60 min, så välförtjänta 3p.
FUCKING SERIELEDNING!!!
+ 7
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kulltorp: Olli gnäller på bedömningen. Lite förlorarmentalitet. Inte till fördel för Timrå tror jag...
+ 11
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Vad hände Källgren??
Var det pucken han fick i huvudet och domaren blåste inte av han sneade till på?
Var det pucken han fick i huvudet och domaren blåste inte av han sneade till på?
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
{11936}: mycket gnäll på Brynäs spelare i sociala medier när domare bedömer situationer. Inte fasen är vi domare eller har makt att bedöma. Gnäll på domarna då, inte på lag eller enskilda spelare..
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
God morgon! Man mår som en kung idag, så därför vill jag skicka ut en allmän påminnelse till forumet att titta lite extra i tabellen (innan tisdagens matcher) och verkligen njuta. Vi vet inte om/när det händer igen.
+ 25
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
SuneMangs: jo jag hade bra dag med mina 3 lag på B🤣
Bajen
Brynäs
Barcelona
Tyvärr vann ibte Queens park rangers men man fpr va nöjd med 1 poäng när det gäller QPR haha
Bajen
Brynäs
Barcelona
Tyvärr vann ibte Queens park rangers men man fpr va nöjd med 1 poäng när det gäller QPR haha
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Någon skämtade att SHL är ju enklare än HA, men det ligger faktiskt något i det. HA är match i någon småländsk islada en fredag kväll med dyngraka fjortisar på den minimala läktaren, och ett spelsystem som ser ut som ett raggarslagsmål på en hambugersylta. SHL är ordenliga arenor, kunnig publik (ja, undantaget plast-Växjö, då), och spelare som kan följa en gameplan och hålla en position. Tro fasen att SHL är enklare.
+ 11
« Föregående · 2759714


Jag vet inte faktiskt. Kanske något jag får kika lite på i morgon och se hur det ser ut i andra lag. Vid en snabb titt så ser det dock ut som att de flesta lag har någon eller några forwards som varit inne på många mål bakåt också. Luleå är väl det lag som det också sticker ut lite kring kanske men där har de fler backar kring -10 (-10, -10 och -9 t.ex.) och det sticker ju inte ut jättemycket då Shinnimin har 8 bakåt t.ex.
Om någon vill kika redan nu kan de enkelt se det här.
stats.swehockey.se/Teams/Info/PlayersByTeam/15977