www.brynas.se
Matchtråd Färjestads BK-Brynäs IF 16/2 2012.
www.brynas.se
Bissett_19:
Det drar ihop sig till en liten hockeyresa, först FKB - BIF i morgon och därefter tåg upp till Gävle o lördagsmatch mot SAIK. Inte säkert att det blir så välspelat med tanke på vad som ligger i potten, men spänning o dramatik kan man nog räkna med.
Skulle va kul om vi fick se Dacke göra comeback ...... vad skall man våga hoppas på för resultat? svårt..... 3-4 poäng får väl ses som klart godkänt.
foppa78:
Hoppas du får rätt... har sett Brynäs 2 gånger i Karlstad, vinst med 2 - 1 bägge gångerna. Visst hade det smakat med 3 poäng i morgon men värmlänningarna kommer nog sälja sig dyrt.... de har obehagligt nära ner till kvalseriestrecket.
Bissett_19:
Det var ju synd, alltid kul med nån bonusmatch när man ändå är på plats. Fast vi får väl nöja oss med lite fredagsträning om abstinensen blir för stor ;-)
Så Wännström går med Calle och Jakob,samt att Elias tar plats i fjärde.
Tänkte höra med om någon vet när insläppet börjar innan matchen på lördag? Tänkte ta någon öl innan.
Tror det blir jobbigt i kväll med många borta och Färjestag borde vara taggade. Hjärnan säger förlust men hjärtat tror på vinst.
Helvete, 3 gubbar bakom mål o ingen framför egen kasse. Fan vad dåligt.
Brynäs spel i egen zon är för dåligt. Motståndarna får alldeles för ofta kanonlägen framför mål. Måste fixas till slutspelet.
Zappaholic: Nej han är förkyld!
Spelare i målgården? Vilket skämt. Wallin och Lindström som är domare ikväll?
Vilken jävla skandal. Ett slagslotyi ansiktet på det aset är vad jag önskar. FY FAN!!!
Vilket snyggt, klockrent mål! Är det kärringarna i Karlstad som dömer? Å den där lobotomerade jäveln som sitter å skriker bakom kameran.
Att döma bort målet var skandal. Utvisningen OK.
70 Rodrigues:
Man får hoppas att killarna klarar hålla fokus på spelet och inte surna till på hemmadomarna.
Funkar sändningn för alla?
Mitt comhem verkar har gått bort....