MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
« Föregående · 1724810 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Oavsett. OM Dwyer är på pucken med handsken så är det ju handpassning....Men lotterinämden dömer givetvis mål
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Pettisbif: Oavsett om Pudas klivit av eller är skadad. Så är det fanimej bättre att spela på 5 backar och låta Porse fylla vatten!!!!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Parodi med vår utdelning i video. Någon bör verkligen göra en uträkning över säsongen. Skrämmande procent.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: I förstaläget slår Dwyer med sin klubba lite lätt först mot Felix vänsterben och sen mot vänsterarmen. Om inte det är att störa målvakten så vete fan.
Men det var rätt så väntat att det skulle godkännas, har vi fått EN enda granskning med oss iår?
Men det var rätt så väntat att det skulle godkännas, har vi fått EN enda granskning med oss iår?
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
VAD I HELVETE ÄR DET HÄR NU FÅR DET HÄNDA NÅGOT MED SITUATIONSRUMMET!!!!!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Ska man hålla på med denna jävla soppan ska varje beslut som tas i situationsrummet i efterhand FÖRKLARAS i detalj så det finns någon transparens i skiten.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
OveForShow: ok, senaste regeltolkningen är den att man får göra mål med handsken. Inför matchen var det inte tillåtet men allt kan tydligen hände vid en videobedömning. Utom att domslutet går till Brynäs fördel då.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Skicka in porseland och mosa reideborn så gör han någon nytta vart fall. Det är ju tydligen tillåtet ikväll.... fy fan vad less jag blir på SHL och Detta jävla situationsrum som aldrig behöver förklara varför och hänvisa till regelboken. HELT JÄVLA GODTYCKLIG BEDÖMNING PAJASERI
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Forsberg 1978: Det sitter ett gäng leksingar och målar kurbits och de gillar inte Brynäs..
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Det är väl bara och tackla bort Modos målvakt från kassen och hänga upp den i krysset? finns ju tydligen inga regler i nuläget.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Ska vi gissa att 4-4 kommer 20:01 men döms som mål ändå?
Ger det ens pengarna tillbakas?!
Ger det ens pengarna tillbakas?!
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Sa verkligen Bulan "vi brukar vara bra på å stänga matcher" i periodpausen?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
JAAAAAAAAAAA in Your face SITUATIONSRUMMET eller ska det ringas??? Vi kanske var på målvakten???
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Horace76c:
Tack för det.. Inte ens sitiuationsrummet kunde stoppa oss i dag trots att helt nya regeltolkningar använts i ett desperat försök att stoppa Brynäs.
Tack för det.. Inte ens sitiuationsrummet kunde stoppa oss i dag trots att helt nya regeltolkningar använts i ett desperat försök att stoppa Brynäs.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Måste vara säsongens sämsta Brynäsinsats. Lär inte räcka mot Karlskrona.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Qvarre: Nu måste vi upp några snäpp mot KHK. De är ju klassen bättre än MoDo.
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Nu får Bulan fanimej agera mot nr. 8 & 20, finns fan ingen ursäkta att dom med i A-laget.
B E D R Ö V L I G T spel ikväll, otroligt skönt att lugga Modo på poängen ikväll.
B E D R Ö V L I G T spel ikväll, otroligt skönt att lugga Modo på poängen ikväll.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Som vanligt ska det bli nervöst. Fyfan. Men grymt glad över 3p... Bra jobbat Brynäs.
Ska bli intressant att se de godkända målen.
Ska bli intressant att se de godkända målen.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Vi sover 90% av matchen. Fyfaan vad värdelöst, men skönt att vi inte tappade poäng ikväll! Ponthus Westerholm får nöta bänk när mannberg är tillbaka, han är otroligt dålig! Blir förbannad när han tappar puck i mittzon när han är helt ostörd...
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Jag hoppas verkligen att Modo åker ut iår! Det förtjänar dom!
+ 18
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
rafalski: Ja absolut.
Men det höll på gå åt helvete.
Men Bz måste lösa ut Porseland nu..
Han sänker ju laget varje byte han är inne.
Han spelar inte med ett hjärta typ som Blomman gör.
Har ju sett han spelat i Rögle och då var han ju dominant, förstår inte vad som inte funkar, spelar han bara för pengarna? Eller!
Är det KHL som förstört honom?! Är ett stort frågetecken för mej.
Såg honom när han satt i båset under matchen INGEN inlevelse i matchen alls, helt död i blicken.
Tycker inte om att hänga ut spelare men detta håller inte.
Något måste göras omgående.
Men det höll på gå åt helvete.
Men Bz måste lösa ut Porseland nu..
Han sänker ju laget varje byte han är inne.
Han spelar inte med ett hjärta typ som Blomman gör.
Har ju sett han spelat i Rögle och då var han ju dominant, förstår inte vad som inte funkar, spelar han bara för pengarna? Eller!
Är det KHL som förstört honom?! Är ett stort frågetecken för mej.
Såg honom när han satt i båset under matchen INGEN inlevelse i matchen alls, helt död i blicken.
Tycker inte om att hänga ut spelare men detta håller inte.
Något måste göras omgående.
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Man man inte rea ut honom till Rögle? Betala en tredjedel av hans lön eller något och få honom. Finns inget att förlora på att försöka kräma ut varenda litet öre av Porseland som man kan lura någon på.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: In med Blomman i 1:a med Lindblom & Scott! När en spelare är så bra på att hålla i puck och utmana 1mot1 ska man inte spela i 4:e !
+ 15
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Vinst ser jag men folk är ju argare i vår bok än i de gode modoiternas😀, kan detta vara Brynäsandan?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Riktigt goa 3 poäng dom pinnarna ligger gött i kudden inatt trots pinsamt spel och domare och situationsrummet som försöker och försöker sätta käppar i hjulet på oss!
Om någon i Brynäs läser detta så tycker jag det är dags att ifrågasätta detta pajasen!
Om någon i Brynäs läser detta så tycker jag det är dags att ifrågasätta detta pajasen!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7225}: Jag trodde faktiskt inte att det gick att spela så här dåligt men ändå ta tre poäng och samtidigt vara bättre än motståndarna. Sen kom jag på att det var Modo vi mötte.
De är tragiskt inkompetenta.
De är tragiskt inkompetenta.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Kilström (poängsprutan) levererade 3 assist idag!
Ollas (1+2)
Pa Westerholm (1+2)
Och Enterfeldt fick sätta en, härligt!
Ollas (1+2)
Pa Westerholm (1+2)
Och Enterfeldt fick sätta en, härligt!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Härligt att dom inte visar nästa Brynäs match på cmore.. Endast cmoreplay på torsdag! Det är inte bara domarna som är emot Brynäs..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Rumpelstiltskin: efter matchen så stod väl kommande matcher och jag tyckte det stod cmore live 2 på Brynäs mot Karlskrona!
Eller har jag fel.?
Eller har jag fel.?
« Föregående · 1724810 · Nästa »