1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Vad är det för fel på finnen?
Rödin plockas nog hem för att spela back;-)

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
65selander:

Finnen?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: 16 min, inte ETT enda anfall värt namnet!!

PP nu, dags för lite Hansenbriljering!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Är inte masen från finnskogarna runt Gusten? Tänkte lite fel :-)

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Bonsaksen gör en bensaxen

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:

Stabil period.
Men isen verkar vara under all kritik,det syns att båda lagen har problem med den idag.
Brynäs melodi verkar vara Tålamod idag.

Redigerad kommentar


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Skaplig stämning i Götet!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
65selander: Tänk dig en DIF-BIF på Råsunda, vore coolt!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Fan, vad hette den där lille tallefjanten klädd i Brynäs stolta färger som flög som en vante runt sargerna för några säsonger sedan?
Han spelade i lusekofta nr 27...kom att tänka på honom när jag såg den där Bonsaksen nyss.
Jag vägrar googla, tänkte nån briljant hjärna härinne skulle sitta på kunskaperna istället, hehe.
Snälla?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero:

Lars-Erik Spets?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:

Tack!
Just densamme...
Visst var det väldigt stora förväntningar på pöjken när han kom ?
Han hade fullkomligt vräkt in poäng i den - eh...glamourfyllda norska ligan om jag inte minns fel...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Kan nån förklara varför man har genomskinliga sarger på Ullevi?

Redigerad kommentar


Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Snygg dropp av Hansen till 0-1 i röven.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Missade det, men jag är inte förvånad!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:
Eftersom till och med jag förstår varför behöver det inte besvaras, haha.
Fan också!!!
Var säker på att vi skulle få första målet ändå...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero: Bara bra att Modo tar ledningen, nu kan ju inte Brynäs spela på 0-0 längre. Eller kanske NC spelar på 0-1?....

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Hehe...precis, nu får Czckxarnecki huvudbry när taktiken måste läggas om.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero: Fan, Hansen är ju totalt förvirrad därute, det är synd om honom!! Gå ner på backar istället!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Nu fick som du ville,Hansen däckad.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Ja, även om jag inte önskade honom det, jag tyckte mest synd om honom faktiskt!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Snart får vår tredjemålis spela back...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero:

Logiskt 1-1;)

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero: Tack Granis, fullt rättvist:-)

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Mother f**king yes!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Simon Löf,vad håller han på med???

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Ja, Löf har det inte lätt idag......

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:

Nu virar vi guldsnöret runt det här paketet...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Är väl inte många på den banan som har det lätt idag? Wolmer och Pikkarainen är väl de jag kommer på som skött sig so far.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Nu har vi helt plötsligt oflyt.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Ja, spelat upp oss betydligt nu!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Fy fan, först bjuder Hansen på en. Och sedan passar Kahnberg på att ställa till det...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Men återigen sjabbel i egen zon.

Vi behöver backar,när ska Sundlöv inse det?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Tacka Kahnberg för den kassen, istället för att lägga sarg ut så ska han dutta på blålinjen. USELT!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Markeringsspelet var väl inte heller på topp. Molin och Sundqvist glodde bara på pucken.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19:

De flesta andra flickor som viskar i öronen till sina andra kompisar när nån ny dyker upp skriver inte på hockeysajter...
Välkommen!
Och om du undrar...I WOULD knock the shit out of you.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Sargen är genomskinlig så att man ska se isen mer.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
JBlom:

Du, det kan du få Nobelpriset för.
I humor!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Köp en Back Runkröv och köp en bra. Detta håller INTE!!!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Vi är fortfarande med i den här matchen. Ett kryss vore helt okej.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Å vafan håller LHC på med ... kan bli en mardrömsomgång detta ...

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Cicero:

Vad jiddrar du om?

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten: Ja, det gäller att vinna ikväll.....

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf:

Vi har fortfarande inte tagit en trepoängare när vi varit
i underläge den här säsongen.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Enaranger: Och kommer heller inte att göra ikväll!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
ANFALL!!!!

Hellre förlora med 5-1 än 2-1.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Helvetes jävlar helvete. Fan också.....

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
sylf: Det var nog spiken... släppa in ett i PP. Tråkigt.

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Enaranger: Som sagt, vi behöver backar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilket fruktansvärt uselt PP!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Macahan: Alla 3 målen är gåvor från Brynäs, så jävla uselt att man baxnar. Misstag som inte får förekomma på den här nivån!

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Vår usla statistik mot Modo försämras ytterligare.

« · 1219369 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)