Ni har ingen klack!
« Föregående · 113237 Till forumet
Ni har ingen klack!
Hur ska nu organisera att tifo när ni inte har någon klack??? Det måste typ vara lika svårt som att göra en film utan skådespelare.
Sv: Ni har ingen klack!
Samen: I Brynäs spelar vi hockey. Kasta havregryn kan ni andra gärna få vara bäst på...
Sv: Ni har ingen klack!
BORÅSINDIAN: Är du en sådan där postorder supporter *ler*
Hur går det för Fokin förresten, han måste ju ha varit årets värvning i serien.
Hur går det för Fokin förresten, han måste ju ha varit årets värvning i serien.
Sv: Ni har ingen klack!
65 Selander: hehehe postorder supporter. Jo, vad jag har sett av Fokin så kommer han lyfta Borås HC väldigt mycket, har aldrig sett en back med sådana precisa passningar. han är otroligt bra på att läsa spelet oxå, så förhoppningsvis kommer Borås HC spela i allsvenskan nästa säsong.....
Sv: Ni har ingen klack!
westerlind: Kallar du det som Brynäs visade upp igår för hockey??? Sen måste jag bara tala om att det du tror är havregryn kallas för konfetti och det brukar bestå av tidningspapper.
Sv: Ni har ingen klack!
Samen:
westerlind har nog bara haft lite otur. Säkert några busungar från Gävle som ville driva med sittplatspubliken. Pojken/arna kanske trodde att dom kommit till kyrkan på nått bröllop, därav risgrynen. Lätt att bli lurad när klappa händerna strömmar ut ur högtalarna.
Här kommer också ett visdomens ord:
"Att sitta på Hockey är som att stå och skita, det blir liksom inget tryck"
westerlind har nog bara haft lite otur. Säkert några busungar från Gävle som ville driva med sittplatspubliken. Pojken/arna kanske trodde att dom kommit till kyrkan på nått bröllop, därav risgrynen. Lätt att bli lurad när klappa händerna strömmar ut ur högtalarna.
Här kommer också ett visdomens ord:
"Att sitta på Hockey är som att stå och skita, det blir liksom inget tryck"
« Föregående · 113237