Nyförvärv 2005/2006
« Föregående · 487677 Till forumet
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv:
Markus skrev väll på ett treårs kontakt med MIF om jag inte är ute och cyklar, Lundin lär nog hamna i TIK nästa säsong skulle jag tro..
Markus skrev väll på ett treårs kontakt med MIF om jag inte är ute och cyklar, Lundin lär nog hamna i TIK nästa säsong skulle jag tro..
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv:
Sorry,,såg inte det du skrev om kontrakten..
Du verkar vara ovanligt klok för att vara Brynäsare dock..två stycken TIK are som du vill ha till brynäs :-)
Sorry,,såg inte det du skrev om kontrakten..
Du verkar vara ovanligt klok för att vara Brynäsare dock..två stycken TIK are som du vill ha till brynäs :-)
Sv: Nyförvärv 2005/2006
stefan Bskv: Molin gör ett jättejobb i 4-5 spelet, frågan är väl vad han har för lön.
« Föregående · 487677
Sjödin, Casselståhl, D. Johansson, Kupparinen, Molin, J. Johansson samt Soling får vända blickarna åt annat håll..