Inlägg: 1142179
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Paddan:
Det är väl inte helt omöjligt att det finns en ishall i direkt anslutning till det komplex som Olympiaområdet ändå är. Att varken Eisbären eller Capitals och deras föregångare spelat där är jag ganska säker på.
Sedan har det funnits ett flertal ishallar i Berlin. Man hade en redan 1911 (samt 1914) då EM avgjordes där.
Det är väl inte helt omöjligt att det finns en ishall i direkt anslutning till det komplex som Olympiaområdet ändå är. Att varken Eisbären eller Capitals och deras föregångare spelat där är jag ganska säker på.
Sedan har det funnits ett flertal ishallar i Berlin. Man hade en redan 1911 (samt 1914) då EM avgjordes där.
Sv: A proposito de nada
Paddan: ...fabulerade guiden som vi hade med oss med andra ord.
Väljer man Poffa som guide så får man skylla sig själv ;-)
Väljer man Poffa som guide så får man skylla sig själv ;-)