Inlägg: 1187397
Sv: A proposito de nada
Huge: Ja, risken är väl också att Slaka får självförtroende av ett sånt mål...Tycker vi står upp bra annars
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tommy: Ja, men vi måste upp ett par snäpp i intensitet.
Det nya reseupplägget kanske inte var så lyckat.
Nån glömde visst att ställa väckarklockan efter middagsvilan....
:-)
Det nya reseupplägget kanske inte var så lyckat.
Nån glömde visst att ställa väckarklockan efter middagsvilan....
:-)