Inlägg: 1187404
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Bara att gå upp så att de kan äta gemensam frukost vid kl 7....
Låt killarna sova ut istället.
Låt killarna sova ut istället.
Sv: A proposito de nada
Fruktansvärt dåligt ingripande vid deras mål, vi har 3 brynäsare framför mål men låter en linköpingkille stå bakom dom och vispa in pucken. Löneavdrag!
Är nog säsongen sämsta period, inte haft något spel alls. Linköping lika dåliga dom förutom målet.
Är nog säsongen sämsta period, inte haft något spel alls. Linköping lika dåliga dom förutom målet.
Det nya reseupplägget kanske inte var så lyckat.
Nån glömde visst att ställa väckarklockan efter middagsvilan....
:-)