Inlägg: 1209181
Sv: A proposito de nada
Huge:Är du där också? Vart har jag påstått att jag tycker att en lösning är att gå på matcher? Visst vore det trevligt med höga publiksiffror, men jag har full förståelse för de som prioriterar ned hockeyn, med tanke på underhållningsvärdet, även om jag aldrig skulle göra det.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HF: Vad tycker du själv att man ska göra? Du är väl ändå orförande i BT det känns lite som att din roll ger mer genomslkag än min
Sv: A proposito de nada
HF: " Vart har jag påstått att jag tycker att en lösning är att gå på matcher?"
Ber om ursäkt, fick intrycket att du rent generellt anser det vara en bra dellösning när det gäller att få bättre ekonomi att fler går och tittar på matcherna.