Inlägg: 1209195
Sv: A proposito de nada
HF: Vad tycker du själv att man ska göra? Du är väl ändå orförande i BT det känns lite som att din roll ger mer genomslkag än min
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Jag trycker första steget är att ställa frågan helt enkelt. Visa att detta inte är ok utifrån medlemmars mm perspektiv. Sen får man väl ta det lite därifrån. Dessa saker jobbas det självklart på, men stegar jag upp på kansliet så lyssnar de säkert, men det finns ju inget tryck bakom och då känner de ingen press.
Jag tror inte nån enskild person gör något särrskilt genomslag. Utan det är det en samlad skara som kan göra skildnad.