Inlägg: 1209202
Sv: A proposito de nada
HF: Intressant, och du vet vad många du har i ryggen.. Om du gör en namninsamling, får ihop en massa namn och sen går upp till kansliet och överlämnar?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Men herregud vad du bjäbbar om att folk skall skapa en namninsamling om N.C:s avgång,om du är så angelägen om en sådan varför skapar du inte en sån själv??
Men herregud vad du bjäbbar om att folk skall skapa en namninsamling om N.C:s avgång,om du är så angelägen om en sådan varför skapar du inte en sån själv??