Inlägg: 1209206
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
HF: Min åsikt är ju att både Sundlöv och CZ ska avgå.. Men som gävlelasse sa så spelar det ju inte så stor roll i detta läge om Sundlöv går eller sitter kvar.. Huvudsaken är ju att CZ lämnar posten.. Budskapet skulle ju kunna vara att vi är missnöjda med hur Brynäs spelar sitt spel, och hur man använder sina offensiva krafter som man fått till laget, genom att använda dom defensivt istället..hur CZ behandlar juniorer.
Dikta ihop nått.. känns mer slagkraftigt än om jag gör nått.. DOck har du mitt namn, och och mååånga andras med dig. nått måste hända
Dikta ihop nått.. känns mer slagkraftigt än om jag gör nått.. DOck har du mitt namn, och och mååånga andras med dig. nått måste hända