Inlägg: 1209209
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: "Dikta ihop nått.."
Haha..
Ja, är det inte det du redan gjort, med betoningen på "diktat".
Ditt "budskap" från den "samlade" läktarexpertisen är ju inget annat än ren och skär dikt, dvs ngt som inte har nåt mer verkligheten att göra.
Snacka om att omedvetet skjuta sig själv i foten...
Dikta ihop nått.. känns mer slagkraftigt än om jag gör nått.. DOck har du mitt namn, och och mååånga andras med dig. nått måste hända