Inlägg: 1209364
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse: Här har du Tommy Jonssons syn på gårdagens match och man kan nästan undra om han inte läst min matchrapport för att göra jobbet lite enklare för sig.
Nu väntar jag bara på en kommentar från dig där du hävdar att Brynäs ass tränare förstås ljuger och fantiserar ihop en matchbild för att lura sina egna spelare och alla supportrar som inte såg matchen....
Nu väntar jag bara på en kommentar från dig där du hävdar att Brynäs ass tränare förstås ljuger och fantiserar ihop en matchbild för att lura sina egna spelare och alla supportrar som inte såg matchen....
Lindström: Ja det är ju en toppning av Cz's favoriter..
Faktum är att den kedjan känner mer trolig att vinna en deltävling av dansbandkampen än en hockeymatch.
Bäva luleå, den formationen har verkligen öst in poäng..