Inlägg: 1209372
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Absolut.. Och det va , med brynäs mått mätt, en okej insats.. Ett mått som känns tveksamt då det sjunker från år till år.. Man är nöjd med nästan vad som helst
Sv: A proposito de nada
Huge: Han konstaterar att DIF tog över... där håller jag med. Men det står inget om att Hardy möblerade om i kedjorna och pumpade in ny energi i laget som fick en tidig belöning iform av ett skitmål.
Cz med kollegor stod som fågelholkar och tänkte "vad hände? Vi var ju bättre än DIF i början av matchen" Resten är historia.
Hade det stått typ. vi försöka röra om lite i truppen för att ge energi, vi gick även ner på folk" men det vore ju lögn om det stod nåt sånt.. För man stod bara och gapade och gjorde INGET!
Sv: A proposito de nada
Huge: Det låter ju troligt att en ass tränare hade gått ut och sågat laget i en inför rapport? Tror du det själv eller?
Nu väntar jag bara på en kommentar från dig där du hävdar att Brynäs ass tränare förstås ljuger och fantiserar ihop en matchbild för att lura sina egna spelare och alla supportrar som inte såg matchen....