Inlägg: 1215894
Svarskommentarer
Sv: Laget mot HV
Huge: Det roliga med dig är att du försöker snirkla dig ur nått du uppenbart har riktigt fel i, istället för att bara erkänna .. Precis som nu när du beskyller junisarna på förlusten när de inte ens va inne på baklängesmålen. Rent ut sagt patetiskt..
Och jag vidhåller att CZ borde avgå, han gör taktiska drag som gör mig mörkrädd och saknar total förmåga att bygga upp ett pra powerplay spel. Att lauritzen borde sparkas vet jag aldrig om jag har sagt, en av dina vanliga efterkonstruktioner antar jag. Men att killen fått på tok för mycket chanser i förhållande vad han levererar handlar ju bara om att han råkar vara CZ:s kelgris.
Och jag vidhåller att CZ borde avgå, han gör taktiska drag som gör mig mörkrädd och saknar total förmåga att bygga upp ett pra powerplay spel. Att lauritzen borde sparkas vet jag aldrig om jag har sagt, en av dina vanliga efterkonstruktioner antar jag. Men att killen fått på tok för mycket chanser i förhållande vad han levererar handlar ju bara om att han råkar vara CZ:s kelgris.
Bara 2 exempel på hur puckade DINA "diskussioner" härinne är.
Och då har jag ändå utelämnat dina med jämna mellanrum förekommande försök att starta namninsamlingar för nåt annat "behjärtansvärt" ändamål...