Inlägg: 1215904
Svarskommentarer
Sv: Laget mot HV
Gurra88: Jag har inte alls skyllt nån förlust på juniorerna och om du hade försökt begripa vad jag säger istf att medvetet vantolka det hela bara för att slippa erkänna att jag har en poäng, så hade jag nästan kunnat hävda att du inte är helt tappad bakom en vagn....
Sv: Laget mot HV
Gurra88: Håller med, även om vi sett en tendens till uppryckning, låt gå att det är mot seriens 3 just nu sämsta lag. Det förändrar dock inget i sak, Cz har misslyckats med det mesta, han har tagit ett steg tillbaka och är ungefär där Boork var när han kom. Samtidigt är ju minst lika mycket Sunklövs fel, det är han som plockar ihop alla dessa eminenta spelare och även han skulle behöva en fot i röven!
Det som är värst med Cz är ändå hans brist på coaching, laguttagning etc. Han är ingenting för vår framtid what so ever!
Det som är värst med Cz är ändå hans brist på coaching, laguttagning etc. Han är ingenting för vår framtid what so ever!
Och jag vidhåller att CZ borde avgå, han gör taktiska drag som gör mig mörkrädd och saknar total förmåga att bygga upp ett pra powerplay spel. Att lauritzen borde sparkas vet jag aldrig om jag har sagt, en av dina vanliga efterkonstruktioner antar jag. Men att killen fått på tok för mycket chanser i förhållande vad han levererar handlar ju bara om att han råkar vara CZ:s kelgris.