Inlägg: 1215912
Svarskommentarer
Sv: Laget mot HV
sylf:
"Håller med, även om vi sett en tendens till uppryckning,"
14-4 på SAIK,SSK och RBK skulle jag vilja påstå är en kraftig uppryckning när det gäller BIF.
Tror även vi hade knäppt Håve igår om vi hade hade haft ordinarie lag,även fast jag tycker att junisarna gjorde ett kanonjobb och skall inte belastas för torsken som vissa påstår;)
Men imorrn är det risk för råtorsk,ingen Sundqvist eller Nolander med på bussen ner.
"Håller med, även om vi sett en tendens till uppryckning,"
14-4 på SAIK,SSK och RBK skulle jag vilja påstå är en kraftig uppryckning när det gäller BIF.
Tror även vi hade knäppt Håve igår om vi hade hade haft ordinarie lag,även fast jag tycker att junisarna gjorde ett kanonjobb och skall inte belastas för torsken som vissa påstår;)
Men imorrn är det risk för råtorsk,ingen Sundqvist eller Nolander med på bussen ner.
Redigerad kommentar
Det som är värst med Cz är ändå hans brist på coaching, laguttagning etc. Han är ingenting för vår framtid what so ever!