Inlägg: 1221662
Svarskommentarer
Sv: Brist på stämning i Läkerol Arena. Vad gör DU åt det?
Tväst: Ok, men det fanns pengar till Kokko nån vecka senare?! Avd noll koll på kontot eller vad?
Redigerad kommentar
Sv: Brist på stämning i Läkerol Arena. Vad gör DU åt det?
Tväst: Hävdar att det va oerhört puckat i det scenariot med, med tanke på vad han presterade, och med tanke på att man ändå släppte hermansson, och behövde en stor back..
Att Sundlöv släppte Kudden till Frölunda var olyckligt med facit i hand, när Sundlöv skulle ta det beslutet så var det nog ganska lätt.
Det fanns inte ekonomi att kontraktera honom i det läget.
Fascinerande att va sportchef, besluten får tas innan, vi läktarcoacher kan kosta på oss att säga va va d ja sa.